تصاویر جانشین سرفیس پرو ۴ مایکروسافت درز کرد

سرفیس پرو مایکروسافت از آن محصولاتی است که توانسته در چند سال اخیر محبوبیت زیادی کسب کند و به همین دلیل شاهد شایعات زیادی برای سرفیس پرو ۴ هستیم اکنون نیز باخبر شدیم تصاویر جانشین سرفیس پرو ۴ مایکروسافت درز کرده است.

0

سرفیس مایکروسافت به محصولی تبدیل شده است که کاربران برای نسخه‌های جدید آن سر و دست می‌شکنند. به همین دلیل همیشه شاهد شایعات مختلفی برای زمان عرضه و همچنین مشخصات مدل‌های مختلف سرفیس پرو هستیم. در همین زمینه شایع شده است که سرفیس پرو ۵ ممکن است اواخر خرداد ماه سال جاری معرفی شود.

از طرف دیگر مایکروسافت نیز صراحتا اعلام کرده است تنها زمانی سرفیس پرو ۵ را معرفی می‌کند که این محصول تغییرات اساسی را شاهد بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اما اگر به پیگیری اخبار مایکروسافت علاقه داشته باشید حتما به خوبی می‌دانید که این غول بزرگ دنیای فناوری قرار است حدود یک هفته دیگر مراسمی را در چین برگزار کند. از قرار معلوم احتمال می‌رود مایکروسافت در این مراسم از یک سرفیس پرو جدید رونمایی کند.

اکنون نیز شاهد تصاویر هستیم که به جانشین سرفیس پرو ۴ نسبت داده می‌شود. این محصول جدید که در حال حاضر از آن با نام سرفیس پرو یاد می‌شود را می‌توان به لحاظ ظاهر و طراحی شبیه به سرفیس پرو ۴ مایکروسافت دانست که در حال حاضر در بازار موجود است.

به این ترتیب می‌توان گفت بیشتر تغییرات را در داخل و قسمت سخت‌افزاری جانشین سرفیس پرو ۴ شاهد خواهیم بود و متاسفانه نمی‌توان از روی ظاهرِ این محصول که در عکس‌‌ها شاهد آن هستیم در خصوص مشخصات سخت‌افزاری به خدمت گرفته شده در داخل آن قضاوت درستی انجام داد.

آنچه که مسلم است این نکته است که مایکروسافت جانشین سرفیس پرو ۴ را دست خالی راهی بازار نخواهد کرد و لوازم جانبی مختلفی را برای این محصول پرطرفدار در نظر گرفته است.

قلم و صفحه‌کلید در رنگ‌های مختلف از مواردی است که بدون شک به عنوان لوازم‌های جانبی جانشین بعدی سرفیس پرو ۴ به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود به لحاظ طراحی و عملکرد نیز شاهد بهینه‌سازی‌هایی در قلم و صفحه‌کلید جانشین سرفیس پرو ۴ باشیم.

خوشبختانه این‌گونه که شایع شده است تا زمان رونمایی جانشین بعدی سرفیس پرو ۴ یک هفته‌ بیشتر باقی نمانده است. به این ترتیب اگر از هواداران محصولات سرفیس هستید پیشنهاد می‌کنیم اخبار فارنت را برای اطلاعات بیشتر در خصوص جانشین بعدی سرفیس ۴ پرو دنبال کنید.

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.