انویدیا کارت گرافیک GeForce GT 1030 را برای گیمرهای با بودجه پایین معرفی کرد

انویدیا برای این که گیمرهای بیشتری بتوانند از بازی‌های روز دنیا بهره ببرند کارت گرافیک GeForce GT 1030 را برای گیمرهای با بودجه پایین معرفی کرد

0

گیمرها به خوبی می‌دانند که برای خرید یک کامپیوتر قدرتمند که از عهده اجرای بازی‌‌های روز دنیا با گرافیک بالا بر بیاید باید گنج قارون داشته باشید. به همین دلیل انویدیا و اِی‌اِم‌دی که به عنوان سلاطین سخت‌افزار گرافیک دنیا به حساب می‌آیند به این فکر افتاده‌اند که کارت‌های گرافیک ارزان‌ قیمت‌تری را برای انجام بازی‌های جدید و روز دنیا راهی بازار کنند.

نتیجه این امر را در کارت گرافیک GeForce GT 1030 شاهد هستیم. این کارت گرافیک انویدیا که با برند‌های گیگابایت و ام‌اس‌آی راهی بازار خواهد شد به لحاظ قیمت در رده سخت‌افزارهای گرافیکی خوش‌قیمت بازار قرار می‌گیرد و به لحاظ کارایی نیز عملکرد قابل قبولی برای گیمرها دارد.

در کارت گرافیک GeForce GT 1030 شاهد حضور ۲ گیگابایت رم از نوع GDDR5 هستیم، ۳۸۴ هسته CUDA نیز در این کارت گرافیک تعبیه‌ شده است. این امر باعث شده تا کارت گرافیک GeForce GT 1030 به فرکانس ۱،۲۶۵ مگاهرتز دست‌ پیدا کند، لازم به ذکر است این سرعت تا میزان ۱،۵۱۸ مگاهرتز نیز قابل ارتقا خواهد بود. یک درگاه خروجی اچ‌دی‌ام‌آی و یک درگاه خروجی وی‌جی‌آی در این محصول جدید حضور خواهد داشت.

انویدیا مدعی است گیمرهای زیادی این روزها جذب بازی‌های esport شده‌اند در نتیجه این کارت گرافیک انتخاب بسیار خوبی برای این دسته از گیمرها است. انویدیا تاکید کرده که بازی‌های تراز اولی که نیاز به رزولوشن‌های بسیار بالا و فریم‌ریت سریع دارند ممکن است بر روی این کارت گرافیک با کیفیت عالی اجرا نشوند اما بازی‌های esport نظیر کانتر استرایک گلوبال آفِنسیو، راکت لیگ، لیگ آو لِجندز و اُوِرواچ با کیفیت قابل قبولی توسط کارت گرافیک GeForce GT 1030 اجرا خواهند شد.

همان‌گونه که اشاره کردیم ای‌ام‌دی نیز پیش از این به فکر گیمرهایی حاضر نیستند بودجه زیادی برای خرید کارت گرافیک خرج کنند بوده است و در همین راستا شاهد کارت گرافیک Radeon RX 550 از جانب ای‌ام‌دی در بازار هستیم.

این امر باعث می‌شود گیمرها به راحتی با خرید این کارت‌های گرافیک، از انجام بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند و هزینه کمتری را نیز متقبل شوند.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که کارت‌های گرافیک Radeon RX 550 یا GeForce GT 1030 به لحاظ ارائه جزئیات گرافیکی قابل رقابت با کارت‌های گرافیک تراز اول و البته گران قیمت بازار نظیر GeForce GTX 970 نیستند، اما باز هم برای اجرای بازی‌های esport انتخاب خوبی خواهند بود.

منبع https://venturebeat.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.