اپ‌نت: شماره‌گیری سریع با Speed Dial Pro

برای دسترسی سریع به مخاطبین تلفن همراه روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها به طور پیش‌فرض در تمامی دستگاه‌ها به عنوان شماره‌گیری سریع وجود دارد اما ما میخواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر شماره‌گیری سریع دارای قابلیت‌های بیشتر و ظاهری جذابتر باشد. اپلیکیشن Speed Dial Pro این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد.

0

در Speed Dial Pro شما می‌توانید هرکدام از مخاطبینتان را به صورت دلخواه برای یکی از شماره‌ها انتخاب کرده تا با لمس و نگه داشتن آن شماره مخاطب موردنظر سریعا شماره‌گیری شود. این ویژگی ابتدایی همه شماره‌گیر‌های سریع است. اما با وارد شدن به اپ خواهید دید که بسیاری قابلیت‌های دیگر نیز طراحی شده که می‌توانند بسیار کارآمد و جذاب باشند. به طور مثال بخش‌هایی برای اضافه کردن لیست گروه‌ها از لیست مخاطبین دستگاه قرار دارند که مستقیما گروه‌های مخاطبین را به گروه‌های Speed Dial Pro انتقال می‌دهند. در ادامه می‌توان به صورت دستی هرکدام از این گروه‌ها را ویرایش نمود و از لیست آن‌ها مخاطبی را حذف و یا به آن اضافه کرد.

نحوه نمایش مخاطبین در گروه‌ها را می‌توان بر اساس حروف الفبا و یا اولویتی که برایمان دارند تغییر داد و در ادامه تمامی اطلاعات ویرایش شده را از Speed Dial Pro استخراج نمود و این یا با حافظه خود دستگاه ممکن می‌شود و یا با استفاده از گوگل درایو که مورد پشتیبانی این اپ نیز قرار گرفته است. تمامی اقداماتی که در این اپ انجام می‌شوند اعم از نوع لمس صفحه، ویجت‌ها، برچسب مخاطبین، تعداد ستون‌ها، تنظیمات مربوط به گروه‌های مخاطبین، رنگ و افکت‌ها، زبان اپ و… در بخش تنظیمات قابل ویرایش هستند. در انتها تمامی داده‌ها را می‌توان به اشتراک گذاشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.