لیست کامل گوشی‌های سال 2017 موتورولا فاش شد

به‌تازگی افشاکننده مشهور توییتری Evan Blass یک اسلاید درز کرده از همایش مدیران موتورولا و لنوو را منتشر کرده که دربردارنده تمامی گوشی‌های موتو در سال 2017 است.

0

این گوشی‌ها همان‌طور که می‌بینید از بالارده به اقتصادی به‌ترتیب در سری‌های Z، X، g، e و c عرضه خواهند شد. سری Z که با عنوان قابلیت‌های بی‌نهایت درج شده شامل Moto Z Play و Moto Z Force است که زد پلی دارای صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 5.5 اینچی و زد فورس شیشه نشکن، اینترنت گیگابیتی و هر دو سازگار با ماژول‌ها هستند.

موتو ایکس 2017 اما که شاید با نام Moto X4 عرضه شود دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، ساختار شیشه‌ای سه‌بعدی و همچنین دوربین هوشمند است و با نام کمال بی‌نهایت درج شده است؛ هرچند که شایعات خبر از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی داده بودند.

سری جی شامل gS و +gS خواهد شد که با صفحه‌نمایش‌های فول اچ‌دی‌5.2 و 5.5 اینچی عرضه خواهند شد. مدل معمولی از بدنه تمام فلزی و مدل پلاس با دوربین دوگانه همراه هستند.

گوشی‌های سری e و e plus نیز قرار است با صفحات نمایش 5 و 5.5 اینچی HD عرضه شوند که با حسگر اثر انگشت و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی (در نسخه پلاس) عرضه می‌شوند. سرانجام گوشی‌های سری c و c plus با صفحات 5 اینچی HD یا FWVGA و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی همراه خواهند بود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.