اپ‌نت: Collateral؛ یادآور کارها و وظایف روزانه

برای داشتن لیست کارها و وظایف روزانه مهم اپلیکیشن Collateral را دانلود و نصب نمایید. این اپ فهرست تمامی فعالیت‌های موردنظر شما را به صورت خلاصه و به شکل اعلان در صفحه گوشی شما قرار می‌دهد تا در زمان مناسب به شما یادآوری شود.

0

بعد از نصب و اجرای برنامه با چند سربرگ مواجه می‌شویم در قسمت Notes می‌توان یادداشت ایجاد کرد، برای یادداشت خود موضوع تعیین کرده، جزئیات را وارد نموده و در ادامه به تنظیماتی چون رنگ اعلان، پین یا غیرپین کردن آن، درجه اهمیت، اضافه کردن بخش‌هایی مانند شماره تلفن یا ایمیل و یا سایر صفحات وب، اضافه کردن عکس یا تصویر و افزودن به بخش یادآوری‌ها برای یک زمان مشخص پرداخت. در سربرگ Lists نیز می‌توان همان کارها و تنظیمات را این بار برای فهرستی از کارها به صورت عنوانی پرداخت، در این بخش تنظیماتی چون نحوه فهرست‌بندی نیز خواهید داشت.

در قسمتی که تحت عنوان Pending نمایش داده شده است می‌توان مستقیما یادداشت یا لیست را اضافه نمود و در قسمت Favorites همان‌گونه که مشخص است فهرست موارد موردعلاقه را آرشیو می‌کنیم. تمامی یادداشت‌ها این قابلیت را دارند که به روز رسانی شده و ویرایش‌ها به صورت کامل دوباره قابل اجرا هستند. برای تمامی آن‌ها می‌توان زمان یادآوری تعیین کرد و یا با انتخاب درجه اهمیت نشان داد که می‌خواهیم کدام اعلان در صدر قرار بگیرد. برای دسترسی سریع به اعلان‌های فعال در Collateral ویجتی طراحی شده است. برای هر اعلان نیز می‌توان آیکونی متفاوت را انتخاب نمود و در نهایت از تمامی آن‌ها نسخه پشتیبان گرفت، آن‌ها را بازیابی کرد، به راحتی وارد و یا استخراج نمود و یا در سایر اپ‌های ارتباطی به اشتراک گذاشت.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.