ایسر هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود را با قیمت 399 دلار معرفی کرد

پس از معرفی موشن کنترلرهای مایکروسافت برای واقعیت ترکیبی این شرکت ایسر اولین هدست با این کنترلر و سازگار با ویندوز 10 را با قیمت 399 دلار معرفی کرد.

0

ایسر یکی از چند شرکتی است که با مایکروسافت در زمینه واقعیت مجازی و ترکیبی ویندوز 10 همکاری خواهد کرد. این هسدت که نسخه ابتدایی آن در CES 2017 به نمایش گذاشته شده بود حالا رسماً رونمایی شده و قرار است با کنترلرهای حرکتی جدید مایکروسافت بهترین و ساده‌ترین راه برای تجربه واقعیت مجازی باکیفیت باشد. برخلاف HTC Vive این هدست نیازی به کار گذاشتن دوربین در گوشه‌های اتاق ندارد چرا که حرکت کنترلرها از طریق خود هدست رصد خواهد شد.

ایسر این هدست را ابتدا در تابستان و بدون کنترلر برای توسعه‌دهندگان علاقمند با همان قیمت 299 دلار عرضه خواهد کرد و سپس در تعطیلات کریسمس می‌توانید نسخه نهایی را به همراه کنترلر با قیمت 299 دلار خریداری کنید. با توجه به قیمت مناسب نسبت به Vive و Rift می‌توان گفت این هدست احتمالاً از استقبال خوبی نزد کاربران ویندوز 10 برخوردار خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.