تماشا کنید: ویدئوی رندر شده از آیفون 8 براساس طرح‌های CAD درز کرده

طرح‌های CAD درز کرده از آیفون 8 ویژگی‌های فیزیکی زیادی از این گوشی را فاش کرده است و حالا یک طراح علاقمند از این تصاویر یک ویدئوی رندر شده تهیه کرده است.

2

طبق این رندر و شایعات آیفون 7 قرار است از صفحه‌نمایش OLED با حاشیه‌های بسیار باریک استفاده کند و قاب پشتی نیز یک‌بار دیگر مانند آیفون 4 از جنس شیشه خواهد بود. دوربین دوگانه هم حالا چینشی عمودی داشته و جالب است بدانید ضخامت گوشی نسبت به آیفون 7 افزایش خواهد یافت. گفته می‌شود چینش جدید دوربین دوگانه برای فناوری جدید واقعیت افزوده اپل است و قاب شیشه‌ای نیز خبر از افزوده شدن فناوری شارژ سریع می‌دهد. در مورد تاچ آی‌دی پس از حذف دکمه هوم گفته می‌شود حسگر اثر انگشت اپل به زیر نمایشگر و شاید هم به پشت گوشی منتقل خواهد شد.

طبق طرح‌های CAD درز کرده آیفون 8 دارای ابعادی برابر با 143.5 در 70.9 در 7.7 میلی‌متر خواهد بود که نسبت به ضخامت 7.1 و 7.3 میلی‌متری در آیفون 7 و 7 پلاس ضخیم‌تر است.

البته هنوز مشخص نیست که امسال خبری از آیفون 8 باشد و اگر اپل به فناوری‌های و قطعات مورد نیاز به شکل انبوه دست پیدا نکند ممکن است شهریورماه تنها شاهد آیفون 7اس و 7اس پلاس باشیم. به هر حال آیفون 8 همان گوشی خواهد بود که به رقابت با گلکسی اس 8 می‌پردازد و برخی اعتقاد دارند این گوشی قیمتی بیشتر از آیفون 7اس پلاس و نزدیک به هزار دلار خواهد داشت.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. جعفر می‌گوید

    آقای ارغوان بسیار ممنون ازمطالب خوبتون… خواستم بپرسم در کشور کره جنوبی از کی میتونم تهیه کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز مشخص نیست احتمالاً مهرماه عرضه خواهد شد