اپ‌نت: ستارگان بسکتبال Basketball Stars

امروزه بازی‌های آنلاین از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند. یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌‌ترین آن‌ها بازی Basketball Stars بوده که توسط استودیوی نام‌آشنای Miniclip.com روانه بازار شده است.

0

این بازی دارای گرافیکی فوق‌العاده، کیفیتی بالا و همچنین طراحی زیبا و ظاهری ساده توانسته در مدتی کوتاه تعداد بسیار زیادی را به خود جذب نماید. قابلیت آنلاین بودن بازی باعث شده تا بتوانید همراه با سایر کاربران در سرتاسر دنیا به طور همزمان وچند نفره در نقش ستارگان بسکتبال درآمده و لذت یک بازی دسته‌جمعی واقعی را تجربه کنید. انواع فنون و تکنیک‌های بازی واقعی را در این میدان به اجرا دربیاورید و با تمرین زیاد حرفه‌ای شوید. البته این بازی در ابتدا در حدی ساده است که بتوان از انجام آن لذت برد اما در نهایت حرفه‌ای خواهید شد.

در صورتی که بخواهید به صورت آفلاین بازی را انجام دهید می‌توانید از سبک دو نفره آن نیز استفاده کرده و تمام حرکات حرفه‌ای مانند دریپل، بلاک، دفاع و… را اجرا نمایید. تعداد زیادی بازیکن به شما معرفی می‌شوند که پس از انتخاب هرکدام از آن‌ها به عنوان ستاره خودتان می‌توانید عملیات شخصی‌سازی را روی آن پیاده کنید به این صورت که ظاهر دلخواهتان را از بین گزینه‌های متنوع بازی انتخاب و بر روی بازیکن اعمال کنید. بازی‌ها در مکان‌ها و زمین‌های مختلف و در قالب مسابقات دوستانه و یا تورنومنت انجام می‌شوند. همچنین در قسمت آنلاین می‌توانید با قیمت‌های مختلف برای نتیجه بازی شرط‌‌ بندی کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.