این گوشی مطمئنا ساده‌ترین تلفن همراه ساخته شده در جهان تا به امروز است!

نظرتان در مورد یک گوشی که فقط با آن تماس بگیرید و از ساعت آن استفاده کنید چیست؟ سخت است اما باور کنید همچنان چنین گوشی‌هایی طرفدار خود را دارند که حاضر به سرمایه‌گذاری برای ساخت آن هستند!

0

گوشی‌های هوشمند به معنای واقعی در زندگی ما همه جا حاضر به حساب می‌آیند. به آنها اعتماد کرده‌ایم تا راه‌ها و مکان‌های ناآشنا را به ما نشان دهند، به ما اطلاعات لازم را در تمام زمینه‌ها بدهند و با آنها با سایر افراد و با استفاده از اپلیکیشن‌های روزافزون در تماس باشیم.

اما حالا گوشی هوشمند مینیمالیستی طراحی شده که افراد را از این شلوغی‌ها دور اما همچنان در دسترس نگه می‌دارد. این گوشی ساده که در اندازه یک کارت اعتباریست و به خاطر طراحی کاملا سفید آن با نام The Light Phone عرضه شده را می‌توان به معنای واقعی یک آجر تمام عیار دانست چرا که تنها می‌توانید با آن تماس برقرار کرده و ساعت را به شما نشان دهد!

بله! باورش سخت است اما خبری از ایمیل و اپلیکیشن‌های دیگر در آن نیست و حتی نمی‌توانید با آن پیامک ارسال کنید و سخت‌تر اینکه قابلیت ذخیره فقط 9 شماره تلفن را خواهید داشت!

نباید انتظار یک ابزار جانبی بلوتوث رایج که به یک گوشی هوشمند متصل می‌شود را از این گوشی داشت اما در عین حال کاربران می‌توانند با نصب یک اپلیکیشن بر روی یک گوشی هوشمند فعلی خود تماس‌های خود را به این گوشی هدایت و یا تماس‌های وارده در این گوشی را از گوشی هوشمند خود پاسخ دهند. این موضوع حداقل باعث خواهد شد که راحت‌تر به فکر استفاده از شماره و سیم‌کارت دوم باشید!

شارژ باتری این گوشی که از شبکه مخابراتی نسل دوم 2G پشتیبانی می‌کند، آن طور که شرکت سازنده اعلام کرده در حالت آماده به کار تا سه روز دوام خواهد آورد و از یک نسخه کاملا خام و ناکامل اندروید برخوردار است و در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

بد نیست بدانید این گوشی در ابتدا در سال 2015 در وب‌سایت جمع‌آوری سرمایه کیک‌استارتر معرفی شد و اولین محموله تولیدشده آن در دی ماه سال گذشته به سرمایه‌گذاران عرضه شد و حالا محموله بعدی تولیدی این پروژه برای پیش‌سفارش با قیمت 150 دلاری و تحویل از تقریبا یک ماه دیگر آماده می‌شود. این گوشی فعلا در بازار تلفن همراه آمریکا عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.