پوچی؛ مجموعه تصاویری شگفت‌انگیز و بدیع با عکاسی از آینه‌ای ایستاده در دریاچه نمک!

ماری فردریکز عکاس استرالیایی که سال‌هاست مشغول سفر و عکسبرداری از دریاچه نمک Eyre در کم ارتفاع‌ترین منطقه در استرالیاست در آخرین پروژه خود با عنوان “پوچی”، توانسته با استفاده از یک آینه بزرگ، تصاویری شگفت‌انگیز و انتزاعی در زمان طلوع، غروب و شب خلق کند.

0
این عکاس استرالیایی برای پیدا کردن موقعیت مناسب چندین هفته در این دریاچه نمک اقامت کرده تا نهایتاً با پیدا کردن جای مناسب، آینه‌ای با ابعاد 120 در 180 سانتیمتر را در زمین مستقر کرده و تصاویری متفاوت آنگونه که در این مطلب می‌بینید را خلق کرده است.

نتیجه عکسبرداری ماری فردریکز که از آینه برای چسباندن بخشی متفاوت از پس‌زمینه به آن بهره برده است؛ ترکیبی خلاقانه از رنگ، انتزاع و مینیمالیسم است.

در توضیح مجموعه تصاویر این عکاس با اشاره به اینکهبه‌جای استفاده از آینه به عنوان نماد بازتاب خود، فردریک نگاه ما را از خودمان به محیط بیکران تغییر مسیر داده است.” از آینه درون این تصاویر به عنوان پنجره و دروازه ورود به جهانی دیگر تعبیر شده است.

البته این اولین تجربه ماری فردریکز از دریاچه نمک نیست و پیش از این نیز او در سال 2011 تجربه خلق تصاویری شگفت‌انگیز اما بدون آئینه از دریاچه نمک را داشته است.

تصاویر جذاب او را می‌توانید در اکانت اینستاگرام او @murrayfredericks دنبال کنید. او به زودی مجموعه تصاویر پوچی را در نمایشگاه‌هایی در شهرهای لندن و ملبورن به نمایش خواهد گذاشت.
منبع Petapixel
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.