اپل با گذر از فیت‌بیت حالا بزرگ‌ترین فروشنده پوشیدنی‌های هوشمند است

بازار پوشیدنی‌های هوشمند از زمان عرضه ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند رونق بیشتری گرفته و حالا اپل موفق شده به لطف اپل واچ در صدر جدول فروشندگان این محصولات قرار بگیرد.

0

شرکت فیت‌بیت که آن را با دست‌بندهای تندرستی آن می‌شناسیم امسال سال خوبی را پشت سر نگذاشته و طبق آمار منتشر شده توسط Strategy Analytics حالا پس از اپل و شیائومی در رتبه سوم قرار دارد. البته دسته‌بندی “پوشیدنی‌های هوشمند” هم شامل دست‌بندهای تندرستی مانند محصولات تندرستی فیت‌بیت می‌شود و هم شامل ساعت‌های هوشمند یعنی تنها محصولات پوشیدنی ساخت اپل.

به این ترتیب رتبه اول اپل نشان می‌دهد ساعت‌های هوشمند طرفداران بیشتری نسبت به دست‌بندهای تندرستی دارند و شاید تصمیم فیت‌بیت برای ورود به عرصه ساعت‌های هوشمند نیز درست باشد.

علاوه بر این شیائومی که سازنده پوشیدنی‌های هوشمند بسیار ارزان‌قیمتی نسبت به رقباست توانسته به لطف بازار چین و هند به رتبه دوم صعود کند و همان‌طور که می‌بینید فروش فیت‌بیت نسبت به بازه مشابه سال گذشته نصف شده است.

البته فیت‌بیت ادعا می‌کند این آمار چندان دقیق نیست و Fitbit Charge 2 کماکان پرفروش‌ترین پوشیدنی در بازار آمریکاست. به هر حال در یک حقیقت شکی وجود ندارد و آن این‌که اپل واچ کماکان محبوب‌ترین ساعت هوشمند دنیاست.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.