تماشا کنید: نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی یو اولترا چقدر دربرابر خش مقاوم است؟

شرکت اچ‌تی‌سی اوایل سال جاری میلادی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا رونمایی کرد یک فبلت با صفحه نمایش اصلی 5.7 اینچی به همراه صفحه نمایش دوم در بالای آن (الهام گرفته از سری V ال‌جی) که شاید مهمترین اتفاق در آن حذف درگاه 3.5 میلیمتری صدا بود.

0

اچ‌تی‌سی در عین حال یک نسخه ویژه نیز از این فبلت روانه بازار کرد که از یک محافظ صفحه نمایش یاقوت کبود برخوردار بود که تقریبا مقاوم‌ترین جنس در برابر خط و خش است که می‌توانید برای صفحه نمایش تلفن همراه استفاده کنید.

جالب است بدانید فرایند ساخت محافظ‌های صفحه نمایش از جنس یاقوت کبود فرایند پیچیده و دشواری است و چنیدن سال پیش اپل برای صفحه نمایش آیفون و اپل‌واچ خود از یک شرکت ثالث بهره برد که نهایتا این فرایند دشوار و پیچیده به ورشکستی این شرکت ثالث منجر شد!

اما ظاهرا این موضوع به این منجر نشد که سایر شرکت‌ها از ساخت و استفاده از محافظ‌هیا صفحه نمایش از این جنس صرفنظر کنند و خب اچ‌تی‌سی از جمله این شرکت‌هاست که آخرین پرچمدار خود را اگرچه گران اما مفتخر به استفاده از این فناوری جان‌سخت کرده است.

نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی یو اولترا 160 دلار از نسخه عادی 750 دلاری گرانتر است اما آیا واقعا این 160 دلار گرانتر بودن ارزش آن را دارد و این محافظ صفحه نمایش ان قدر که تبلیغ می‌شود ضد خط و خش است یا این تنها یک تبلیغات صرف است؟

در ادامه این مطلب ویدئویی را خواهید دید که به شما ثابت خواهد کرد که احتمالا این فناوری ارزش این 160 دلار گرانتر بودن را دارد! این ویدئو را اچ‌تی‌سی تولید نکرده بلکه یک کاربر معروف یوتیوب با نام JerryRigEverything آن را ساخته است که تخصص زیادی در شکنجه انواع گوشی‌ها و انجام این گونه آزمایش‌ها با پایه علمی! دارد وی در این ویدئو با ابزار مخصوص به این کار صفحه نمایش نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی یو اولترا را خراش می‌دهد و آن را با صفحه نمایش ساعت مشهور تیسوت در این خصوص مقایسه می‌کند. نتیجه کار جالب است ظاهرا اچ‌تی‌سی کاملا در ادعای خود در خصوص خط و خش ناپذیر بودن صفحه نمایش اچ‌تی‌سی یو اولترا مصمم بوده است!

بعد از تماشای این ویدئو توصیه می‌کنیم اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از این گوشی هوشمند هستید حتما بررسی کامل متنی اچ‌تی‌سی یو اولترا و بررسی کامل ویدئویی این گوشی هوشمند را در فارنت بخوانید و البته به تماشا بنشینید.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.