گوگل با پایان دوره آزمایشی اندروید نوقا نوید آغاز دوره آزمایشی اندروید O را می‌دهد

گوگل به تازگی اعلام کرده که دوره‌ی برنامه‌ی بتا اندروید نوقا به پایان رسیده و دیگر هیچ تغییر جدیدی در این نسخه از اندروید برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس ارایه نخواهد شد.

0

گوگل هم‌اکنون به طور جدی مشغول کار برای عرضه‌ی دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید O مخصوص توسعه‌دهندگان است که انتظار می‌رود طی دو هفته‌ی آینده برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس واجد شرایط عرضه شود.

بسته‌شدن پروژه‌ی نسخه‌ی بتا اندروید نوقا، نقطه‌ی عطفی برای کاربران پیکسل و نکسوس محسوب می‌شود؛ چرا که احتمالاً بزودی چشمشان به جمال جدیدترین عضو خانواده اندروید، اندروید O، روشن خواهد شد.

از علاقه‌ی شما برای عضویت در برنامه‌ی بتای اندروید متشکریم! بتای اندروید نوقا به سرانجام رسیده و حالا تمامی دستگاه‌ها به آخرین نسخه‌ی مخصوص نشر عمومی بروزرسانی شده‌اند. اگر هنوز در حال استفاده از نسخه‌ای آزمایشی از نوقا هستید، می‌توانید نسخه‌ی OTA کامل را دانلود و بر روی دستگاه خود اجرا کنید. این کار باعث پاکسازی دستگاه شما نخواهد شد. ما این سایت را به محض شروع برنامه‌ی بتای اندروید O بروزرسانی خواهیم کرد.

انتظار داریم که گوگل طی کنفرانس I/O خود که در تاریخی بین ۲۷ و ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، دومین نسخه از پیش‌نمایش اندروید O برای توسعه‌دهندگان را عرضه نماید.

منبع Google
از طريق PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.