انتشار اولین تصاویر از Nova 2 و Nova Plus 2 هواوی

هواوی دو گوشی جدید دیگر را در آستین دارد، تصاویر این دو گوشی که به احتمال زیاد آن‌ها را با نام‌های تجاری هواوی Nova 2 و Nova Plus 2 خواهیم شناخت برای اولین بار منتشر شده است.

0

دو گوشی جدید از هواوی در چین توانسته‌اند مجوز TENAA را دریافت کنند. به احتمال زیاد این دو گوشی را در بازار با نام‌های هواوی Nova 2 و Nova 2 Plus  خواهیم شناخت. اگر از طرفدران گوشی‌های هواوی باشید به احتمال زیاد هواوی  Nova  و Nova Plus که سال پیش معرفی شده‌اند را می‌شناسید، انتظار می‌رود این گوشی‌ها، مدل جدید گوشی‌های هواوی Nova باشند.

بر اساس چیزی که در تصاویر Nova 2 و Nova Plus 2 پیداست، گوشی‌های جدید Nova هواوی را در رنگ رز‌گلد شاهد هستیم. صفحه‌نمایش خمیده 2.5D ، بنده یک‌‌پارچه فلزی، دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی و سنسور تشخیص اثر انگشت از مواردی است که در تصاویر گوشی‌های Nova 2 و Nova Plus 2 به چشم می‌خورد. نام برند هواوی نیز در قسمت پایین و جلوی گوشی جا خوش کرده است.

در تاییدیه‌ای که TENAA برای این گوشی‌ها صادر کرده است صحبتی از مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها به میان نیامده است اما گفته می‌شود که Nova 2 و Nova Plus 2 به ترتیب صفحه‌نمایشی ۵.۱ و ۵.۵ اینچی خواهند داشت. از قرار معلوم رزولوشن این صفحه‌نمایش نیز برابر با فول‌ اچ‌دی‌ است. پردازنده کیرین ۶۶۰، میزان ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی سایر مشخصات اصلی گوشی‌های Nova 2 و Nova Plus 2 را تشکیل می‌دهد.

دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی برای عکس‌های سلفی را می‌توان از دیگر مشخصات این گوشی‌های جدید هواوی دانست. انتظار می‌رود در کنار این موارد در Nova 2 شاهد حضور باتری ۳ هزار میلی‌آمپری باشیم در صورتیکه گفته می‌شود هواوی Nova 2 Plus با یک باتری ۳۳۰۰ آمپری راهی بازار خواهد شد.

از آنجایی که این گوشی‌ها تاییدیه TENAA را دریافت کرده‌اند انتظار می‌رود در تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری  شاهد معرفی رسمی گوشی‌های Nova 2 و Nova Plus 2 از جانب هواوی باشیم.

منبع fonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.