بازی Battle Bay؛ دستپخت جدید Rovio سازنده بازی پرندگان خشمگین

بازی پرندگان خشمگین توانست محبوبیت مثال‌زدنی را برای خود و سازنده‌اش یعنی شرکت Rovio به دنبال داشته باشد، اکنون باخبر شدیم بازی Battle Bay به عنوان جدیدترین ساخته این شرکت عرضه شده است.

0

حتی اگر اهل بازی‌های موبایل هم نباشید باز هم به احتمال زیاد پرندگان خشمگین را می‌شناسید، بازی پرندگان خشمگین توانست موفقیت و محبوبیت بسیار زیادی را برای خود و شرکت Rovio به عنوان سازنده این بازی در پی داشته باشد. این موفقیت باعث شد تا شاهد عناوین مختلفی از بازی پرندگان خشمگین باشیم.

جدیدترین نسخه این بازی نیز با نام  Angry Birds Islands به تازگی در ژاپن و تایوان معرفی شده است. چند ماه پیش نیز بازی Angry Birds Blast را در گوشی‌های همراه شاهد بودیم. به عبارت دیگر شرکت Rovio در ظاهر لحظه‌ای از ساخت عناوین جدید بر اساس شخصیت‌های بازی پرندگان خشمگین دست بر نداشته است.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و از قرار معلوم Rovio در کنار توسعه بازی پرندگان خشمگین بر روی یک عنوان کاملا جدید مشغول کار بوده است. این بازی جدید را با نام Battle Bay (نبرد خلیج) خواهیم شناخت و در Battle Bay گیمر کنترل یک قایق تا دندان مسلح را در میان موج‌های خروشان بر عهده می‌گیرد.

گیمرها در Battle Bay قادر هستند تا قایق‌های مختلفی را انتخاب کرده و با یکدیگر به صورت‌ آنلاین به رقابت بپردازند. جالب اینجاست که Rovio در ساخت Battle Bay نیز از همان سبک و سیاق طراحی شاد و سرزنده بازی پرندگان خشمگین استفاده کرده است. در بازی Battle Bay شاهد سیستم پرداخت درون بازی هستیم تا از این طریق کاربران بتوانند با کمک امتیازهای بدست آمده، سلاح و زره‌های جدیدی برای کشتی خود خریداری کنند.

در Battle Bay گیمرها می‌توانند با یکدیگر متحد شده و امتیازهای خود را با هم مقایسه کنند. در مجموع می‌توان گفت بازی Battle Bay در نگاه اول یک بازی شاد و مفرح به نظر می‌رسد که گیمر‌ها در فضای آنلاین به راحتی می‌توانند با یکدیگر به رقابت به پردازند.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که آیتم‌های درون بازی Battle Bay با قیمت ۴.۹۹ دلار تا ۹۹.۹۹ دلار قیمت‌ گذاری شده‌اند. این بازی را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید.

منبع androidauthority.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.