مرورگر کروم در برخی دستگاه‌ها به‌طور خودکار به نسخه 64 بیتی آپدیت خواهد شد!

در جنگ پایان‌ناپذیر مرورگرهای اینترنتی برای کسب سهم بیشتر از بازار کاربران بنابر آخرین آمارهای منتشر شده مرورگر کروم گوگل با سهم 59 درصدی خود از بازار در رتبه اول قرار دارد. اما با وجود این رتبه مطمئنا گوگل در اندیشه کسب سهم بیشتر و حتی مطلق از این بازار است و این جز با پایداری و عملکرد بهتر به دست نخواهد آمد.

0

در همین راستا و بنابر گزارش‌های منتشر شده گوگل قصد دارد در هنگام عرضه جدیدترین آپدیت این مرورگر، در سیستم‌عامل‌های 64 بیتی اگر کاربران از نسخه 32 بیتی بهره‌مند باشندو از حداقل 4 گیگابایت رم برخوردار باشند به صورت خودکار این مرورگرها را به نسخه 64 بیتی آپدیت کند.

نسخه ویندوز، لینوکس و MacOS مرورگر کروم هم‌اکنون به نسخه 58.0.3029.96 رسیده  و آپدیت نسخه 59 ظرف روزها و یا شاید هفته‌های آینده برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد و بر این اساس اگر یک کاربر نسخه 32 بیتی بر روی سیستم عامل 64 بیتی خود نصب کرده باشد و گزینه آپدیت خودکار مرورگر او روشن باشد کروم به صورت خودکار به نسخه 64 بیتی آپدیت خواهد شد که مطمئنا به طور منطقی از عملکرد، امنیت و پایداری بیشتری برخوردار است.

البته حتی اگر شما به طور خودکار به نسخه 64 بیتی مهاجرت داده شوید همچنان قادر به استفاده از نسخه 32 بیتی خواهید بود و می‌توانید آن را به صورت مجزا از صفحه دانلود کروم دانلود کرده و نصب کنید.

در نسخه 59 علاوه بر این تغییر شاهد تغییرات و بهبودهای دیگری نیز خواهیم بود که برخی از آنها شامل رابط کاربری جدید فلت، پشتیبانی از تصاویر متحرک با فرمت PNG و بالاخره نمایش طبیعی و درست کارت‌های مرورگر در macOS است.

 

منبع Gsmarena Neowin
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.