آیفون 8 اپل تا سال 2018 از راه نخواهد رسید!

شایعات آیفون 8 اپل تمامی ندارد، از یک طرف مشخصات و امکانات جدید این گوشی تراز اول به گوش می‌خورد، از طرف دیگر گفته می‌شود که ممکن است بر خلاف سنت همیشگی اپل، شاهد عرضه شدن دیرتر از موعد آیفون 8 باشیم. این‌گونه که پیداست ممکن است آیفون 8 اپل تا سال 2018 از راه نرسد.

0

در این شکی نیست که تا زمان عرضه آیفون ۸ اپل شاهد انتشار گمانه‌زنی‌های و شایعات فراوان باشیم، از طرف دیگر به دلیل دهمین سال حضور آیفون در میان کاربران، گفته می‌شود که در پرچم‌دار جدید اپل شاهد حضور تغییرات اساسی زیادی خواهیم بود. از قرار معلوم همین تغییرات باعث شده است تا اپل نتواند سنت همیشگی خود را برای زمان معرفی آیفون ۸ رعایت کرده و این گوشی هوشمند پرچم‌دار تا سال میلادی آینده چشم کاربران را به انتظار نگه خواهد داشت.

این‌گونه که پیداست اپل قصد دارد تا دو گوشی آیفون جدید را معرفی کند، گفته می‌شود که یکی از این گوشی‌ها آیفون 7S خواهد بود که تغییرات کمی را در آن شاهد هستیم. اما گوشی بعدی اپل همان آیفون 8 است که انتظار می‌رود تا برای اولین بار در این آیفون شاهد حضور صفحه‌نمایش OLED باشیم. ویژگی شارژ بی‌سیم و امکاناتی برای تعامل با محتوای واقعیت افزوده از مواردی است که حضور آن‌ها در آیفون 8۸ پیش‌بینی شده است.

به لحاظ طراحی نیز در آیفون 8 شاهد تغییرات زیادی هستیم و به احتمال زیاد این گوشی نیز راه سایر پرچمداران ۲۰۱۷ را در طراحی پیش‌ می‌‌گیرد و در نتیجه شاهد کاهش نسبت صفحه‌نمایش آیفون ۸ با بدنه این گوشی تراز اول خواهیم بود.

اپل رسم دارد تا گوشی‌های آیفون خود را در پاییز هر سال رونمایی کند، اما از قرار معلوم آیفون 8 به زمانی بیشتر از پاییز برای رونمایی نیاز دارد. بر اساس گزارش جدیدی که از جانب Business Insider  منتشر شده است،‌ آیفون 8 زودتر از سال میلادی ۲۰۱۸ رونمایی نخواهد شد.

از قرار معلوم تامین نبودن تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت آیفون 8 و همچنین چالش‌هایی که اپل در طراحی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید در آیفون ۸ با آن‌ها روبرو است را می‌توان از دلایل تاخیر پرچمدار بعدی اپل دانست. در این بین گفته می‌شود که فاکس‌کان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ قطعات آیفون، انتظار دارد تا در پاییز امسال سفارش تولید قطعات را برای آیفون 7s , 7s plus دریافت کند و خبری از آیفون 8 در این سفارش‌ها در کار نیست.

با این حساب امیدواریم اگر واقعا آیفونِ پرچمدارِ بعدی اپل با تاخیر در سال آینده میلادی معرفی شود، این تاخیر ارزشش را داشته باشد و اپل بتواند عاشقان سینه‌چاک گوشی‌های آیفون را راضی نگه دارد.

منبع theverge.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.