آپدیت اندروید 7 نوقا Honor 6X هواوی رسما عرضه شد

برند آنر هواوی از آغاز عرضه آپدیت جدید برای گوشی honor 6X از امروز خبر داده که اندروید 7 نوقا و رابط کاربری جدید EMUI 5.0 را برای این گوشی هوشمند به همراه خواهد داشت.

12

نصب رابط کاربری جدید  EMUI 5.0  بدین معناست که شاهد بهبود اساسی در عملکرد و امنیت این گوشی هوشمند در کنار تجربه یک چهره ظاهری جدید و بهینه شده در رابط کاربری آن خواهیم بود.

این آپدیت از امروز در ایالات متحده آغاز شده و انتظار می‌رود تا اواخر اردیبهشت ماه کار عرضه آن در سراسر جهان انجام شده باشد و تمامی گوشی‌های هوشمند honor 6X این آپدیت را دریافت کرده باشند.

گوشی هوشمند honor 6X در مهرماه سال گذشته به بازار معرفی شد و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به طراحی زیبا و خاص، عمر شارژ باتری خوب، حسگر اثر انگشت سریع و دقیق و البته حالا آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 7 اشاره کرد.

اگر قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً بررسی کامل گوشی هوشمند honor 6X را در فارنت بخوانید اما  اگر کاربر گوشی هوشمند honor 6X هستید و هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید بخش تنظیمات گوشی خود را چک کنید و منتظر این اعلان خوش در نوار اعلان گوشی هوشمند خود باشید و حتماً دریافت آن را در بخش نظرات با سایر کاربران در میان بگذارید.
منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام گوشی رو تازه گرفتم آندروید ۶روش نصبه هرچی هم آبدیت میزنم میگه نسخه شما به روز هست چطور میشه آبدیت کرد ممنون اگه راهنمای کنید

  2. مرصاد می‌گوید

    دوستان من چک کردم تو تغییرات اپدیت خبرب ی از اندروید جدید و emui نیی ینی چیی :(

  3. رضا می‌گوید

    سلام،من دیروز سه بار پشت سر هم با دیتای گوشیم دانلود کردم تو هر سه تا اخر سر اِرور آورد حالا چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با یه اینترنت بهتر و پایدارتر امتحان کنید..

      1. رضا می‌گوید

        با سرعت4G دانلود می کردم در عرض یک ربع دان کردم ولی بعد که 100% شد یه زره بعد ارور میاره سه بار از اول دانلود کردم باز ارور اورد
        چیکار کنم؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          در هر صورت بهتره یه اینترنت دیگه رو امتحان کنید با گفتن ارور اورد یا ارور میده هم به نظرتون ما متوجه مشکل می‌تونیم بشیم!؟

  4. وحید می‌گوید

    سلام،اندروید 7 برای گوشی honor 6x با حجم 2,400g امروز منتشر شد.

    1. رضا می‌گوید

      شما اپدیت کردید؟

  5. علی می‌گوید

    سلام
    من همین گوشی رو دارم ولی هنوز نیومده. چرا؟

  6. وحید می‌گوید

    سلام فعلا که نیومده

  7. علیرضا می‌گوید

    سلام هنوز نیومده ممنون اگر اومد اطلاع رسانی کنید

  8. سینا می‌گوید

    سلام فعلا که رو گوشی اعلان بروز رسانی نیومده باز هم منتظر میمونیم.