فروش گلکسی اس 7 سامسونگ به 55 میلیون دستگاه رسید

طبق آخرین گزارش آماری منتشرشده ازطرف مؤسسه‌ی تحقیقات تجاری Strategy Analytics، شرکت سامسونگ توانسته است به رقم فروش ۵۵ میلیون دستگاه از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج تا به امروز دست پیدا کند.

0

اخیراً پیش‌بینی‌هایی درباره‌ی فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۸، انجام گرفته است که شامل آمار و ارقام بسیار خوش‌بینانه‌ای هستند. در راستای همین آمار، به‌تازگی گزارشی از طرف مؤسسه‌ی Strategy Analytics منتشر شده است که نشان از فروش بالای سری گوشی‌های اس ۷ دارد. به‌عقیده‌ی بسیاری رشد مالی سامسونگ با وجود عمل‌کرد ناموفق این شرکت در عرضه‌ی گلکسی نوت ۷، مدیون فروش بسیار خوب گوشی گلکسی اس ۷ است که توانسته این شرکت را به‌نوعی از بحران نجات دهد.

براساس این گزارش گلکسی اس ۷ در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری، فروشی بالغ بر ۷.۲ میلیون دستگاه داشته است. در مجموع، سامسونگ توانسته است عدد ۹۲.۸ میلیون دستگاه تلفن همراه به‌فروش‌رفته را در این دوره‌ی سه‌ماهه ثبت کند که ۸۰ میلیون از آن‌ها گوشی‌های هوشمند هستند. لازم به توضیح نیست که درصد بسیار بالایی از این رقم به گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ اختصاص دارد که بیش‌تر در بازارهای کشورهای توسعه‌یافته به‌فروش می‌رسند. با این تفاسیر، سامسونگ سهم ۲۳ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.