هواوی به اشتباه خود در مورد حافظه داخلی پی 10 و پی 10 پلاس اعتراف کرد

همان‌طور که احتمالاً در خبرها شنیده‌اید هواوی از سه چیپ حافظه متفاوت با سرعت‌های مختلف در پی 10 و پی 10 پلاس استفاده کرده که باعث اعتراض خریداران شده است. مدیرعامل این شرکت به تازگی به این اشتباه اعتراف کرده است.

0

پی 10 و پی 10 پلاس از سه نوع چیپ حافظه متفاوت eMMC، UFS 2.0 و یا UFS 2.1 عرضه می‌شود که اختلاف سرعت قابل توجهی داشته و راهی هم برای تشخیص پیش از خرید وجود ندارد. این مشکل باعث اعتراض کاربرانی شده که گوشی‌های با سرعت پایین‌تر نصیبشان شده و حالا مدیرعامل بخش موبایل هواوی آقای ریچارد یو به اشتباه این شرکت در این زمینه اعتراف کرده است.

در نامه‌ای به کارمندانش که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده آقای یو عذرخواهی کرده و گفته باید از این اشتباه درس بگیرند. با وجود این‌که هواوی در ابتدا و در پاسخ به اعتراضات کاربران گفته بود مهندسان این شرکت تنظیمات لازم برای جلوگیری از تجربه کاربری بد در مورد نسخه‌های ضعیف‌تر را انجام داده‌اند مشخصاً حافظه‌های UFS 2.1 به مراتب بهتر از eMMC هستند. در این نامه آقای یو اعتراف کرده پاسخ ابتدایی هواوی به این مشکل گستاخانه بوده است و این مشکل را یک زنگ بیدارباش و درسی برای شرکت و کارمندانش دانسته است.

این شرکت متعهد شده با تشکیل گروه‌هایی برای گوش دادن به پیشنهادات و انتقادات کاربران در فروشگاه‌ها از مشتریان دلجویی کرده و از این پس بیشتر به احساسات آن‌ها توجه کند! البته این شرکت هنوز برنامه‌ای برای تعویض و یا پس گرفتن گوشی‌های با حافظه داخلی کندتر ندارد. به هر حال این نامه مدیر موبایل هواوی را می‌توان قدم مثبتی دانست که هر چند لازم است اما کافی نیست.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.