ایسر سری جدید لپ‌تاپ‌های اقتصادی Aspire خود را رونمایی کرد

ایسر از آن دسته شرکت‌هایی است که همیشه هوای مشتریانی که بودجه کمی را برای خرید لپ‌تاپ در نظر دارند را دارد، اکنون نیز شاهد معرفی سری جدید لپ‌تاپ های اقتصادی Aspire ایسر هستیم.

0

ایسر ید طولایی در ساخت لپ‌تاپ‌های اقتصادی با قیمت مناسب دارد و لپ‌تاپ‌های سری Aspire ایسر را کاربران ایرانی به خوبی می‌شناسند، این لپ‌تاپ‌ها در کنار قیمت مناسب، امکانات خوب و قابل قبولی نیز دارند و انصافا باید گفت که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند. امروز شاهد معرفی سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی Aspire از جانب ایسر هستیم.

اولین لپ‌تاپ‌ در این سری را با نام Aspire 1 در بازار خواهیم شناخت، این محصول ارزان‌ترین لپ‌تاپ سری جدید ایسر است و گفته می‌شود که قیمتی برابر با ۲۱۹ دلار خواهد داشت. صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی، پردازنده اینتل سلرون و میزان ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، مشخصات اصلی این لپ‌تاپ جدید و خوش‌قیمت را تشکیل می‌دهد. ناگفته نماند که این محصول از ۴ گیگابایت رم نیز بهره گرفته است.

سری لپ‌تاپ‌های بعدی خانواده جدید Aspire را Aspire 3 تشکیل می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ با رزولوشن اچ‌دی یا ۱۵.۶ اینچ را با همین رزولوشن در این محصول شاهد خواهیم بود. در این سری شاهد مدلی با صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی و رزولوشن فول‌ اچ‌دی‌ نیز هستیم. ایسر برای اینکه دست مشتریان خود را باز بگذارد، سخت‌افزار مختلفی را در لپ‌تاپ‌های سری Aspire 3 تعبیه کرده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند بسته به نوع نیازی که دارد لپ‌تاپ Aspire 3 را با پردازنده خانواده i Core, پنتیوم یا سلرون خریداری کند.

لپ‌تاپ‌های جدید خانواده Aspire  به همین جا ختم نمی‌شود و در این خانواده شاهد لپ‌تاپ‌های Aspire 5 نیز هستیم. این لپ‌تاپ‌ها با قیمتی حدود ۴۴۹ دلار راهی بازار می‌شوند و صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی را با رزولوشن اچ‌دی یا فول‌ اچ‌دی می‌توان در آن‌ها یافت. پردازنده‌های جدید کابی لِیک اینتل به همراه گرافیک انویدیا را می‌توان در لپ‌تاپ‌های این خانواده مشاهده کرد. امکان ارتقا رم تا ۲۰ گیگابایت، هارد دیسک تا ۲ ترابایت و حافظه اس‌اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت نیز از مواردی است که در مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های خانواده Aspire 5 متفاوت خواهد بود. یو‌اس‌بی نوع سی نیز در تمامی لپ‌تاپ‌های این خانواده به چشم می‌خورد.

لپ‌تاپ‌های جدید خانواده Aspire ایسر با آخرین گروه از این خانواده که Aspire 7 است به پایان می‌رسد، این لپ‌تاپ‌ها در کنار امکانات سخت‌افزاری قوی‌تر، قیمت بیشتری نیز دارند و از ۷۹۹ دلار به بالا از جانب ایسر قیمت گذاری شده‌اند. در این محصولات شاهد استفاده از آلومینیوم در ساخت بدنه آن‌ها هستیم. پردازنده‌های جدید اینتل کابی لیک، کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1060 و پشتیبانی تا میزان ۳۲ گیگابایت رم را می‌توان از مشخصات اصلی لپ‌تاپ‌های خانواده Aspire 7 دانست.

امکان استفاده از ۲ ترابایت هارد دیسک و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی از نوع اس‌اس‌دی نیز از سایر مواردی است که در این لپ‌تاپ‌ها شاهد آن‌ هستیم. لپ‌تاپ‌های خانواده Aspire 7 همانند Aspire 5 از پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز بهره گرفته‌اند.

منبع theverge.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.