نتایج بنچمارک Geekbench برای HTC U 11 درز کرد

اچ‌تی‌سی وعده داده است که تا انتهای سال میلادی جاری یک پرچمدار قدرتمند را راهی بازار کند، این گوشی پرچمدار به احتمال زیاد HTC U 11 نام دارد و اخیرا شاهد درز پیدا کردن نتایج بنچمارک Geekbench برای HTC U 11 هستیم.

0

اچ‌تی‌سی پیش از این اعلام کرده بود که در سال جاری میلادی یک گوشی پرچمدار با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند راهی بازار خواهد کرد، برای شما گفتیم این گوشی که پیش از این با نام رمز Ocean در اچ‌تی‌سی شناخته می‌شد را در بازار با نام اچ‌تی‌سی U 11 خواهیم شناخت.

از قرار معلوم مراحل ساخت اچ‌تی‌سی U 11 به اتمام رسیده است و اچ‌تی‌سی قرار این گوشی پرچمدار خوش‌ قد و بالا را در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه رونمایی کند. به همین دلیل شاهد درز نتایج بنچمارک این گوشی در Geekbench هستیم. جالب است بدانید گوشی HTC U 11 که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته است از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره گرفته است.

اندروید ۷.۱.۱ و ۴ گیگابایت رم نیز از دیگر مشخصاتی هستند که در این آزمایش بنچمارک به چشم می‌خورند. گوشی پرچمدار HTC U 11 توانسته است امتیاز قابل قبول1912 را به ازای یک هسته‌ از آن خود کند. در این آزمایش هشت هسته گوشی نیز توانسته‌اند به امتیاز ۶۱۳۷ دست پیدا کنند.

در این بین اگر به سخت‌افزار موبایل علاقه دارید حتما می‌دانید که چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در حال حاضر تنها در گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس حضور پیدا کرده است. در این زمینه جالب است بدانید که گلکسی اس ۸ پلاس به ازای یک هسته در این آزمایش توانسته است امتیاز ۱۸۳۲ را بدست بیاورد اما در حین استفاده از تمامی هسته‌‌های پردازنده، این گوشی عملکرد بهتری نسبت به HTC U 11 داشته است و به امتیاز ۶۳۰۱ دست پیدا کرده است.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که HTC U 11 به صورت رسمی راهی بازار نشده است و چه بسا نسخه‌ نهایی این گوشی عملکرد متفاوتی در آزمایش‌های بنچمارک داشته باشد.

منبع gsmarena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.