برخی کاربران گلکسی اس ۸ از مشکل ریستارت شدن ناگهانی شکایت دارند

گلکسی اس ۸ در همین ابتدای ورود به بازار با مشکلات مختلفی روبرو شده است، اخیرا نیز برخی از کاربران گلکسی اس ۸ از مشکل ریستارت شدن ناگهانی این گوشی شکایت دارند.

0

اگر از طرفداران گلکسی اس ۸ سامسونگ هستید حتما به خوبی می‌دانید که چشم و چراغ جدید سامسونگ به تازگی با هزار و یک ویژگی جدید راهی بازار شده است. در کنار تمامی این ویژگی‌ها، گلکسی اس ۸ مشکلاتی نیز دارد که در همین ابتدای ورود، سامسونگ با آن‌ها دست به گریبان شده است.

پیش از این در فارنت از مشکل قرمزی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ گفتیم. پس از آن نیز خبر رسید که سامسونگ مشکل قرمزی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ را قبول دارد و برای رفع این مشکلی آپدیتی را منتشر خواهد کرد. اگر به تاریخ این خبرها نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد هنوز جوهر خبرهای مشکلات گلکسی اس ۸ خشک نشده است که شاهد انتشار خبر مشکل دیگری از کاربران با گلکسی اس ۸ هستیم.

بر اساس گزارش‌هایی که کاربران مختلفِ گلکسی اس ۸ منتشر کرده‌اند پرچمدار جدید سامسونگ به صورت کاملاً ناگهانی ریستارت می‌شود. این کاربران گزارش‌های ریستارت شدن ناگهانی گلکسی اس ۸ را در انجمن بزرگ و معتبر XDA مطرح کرده‌اند.

دلایل مختلفی نیز برای مشکل ریستارت شدن ناگهانی گلکسی اس ۸ مطرح شده است، بعضی مدعی هستند که ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی اس ۸ باعث ریستارت شدن ناگهانی گلکسی اس ۸ می‌شود. عده‌ای دیگر نیز درگاه کارت میکرو یو‌اس‌بی را مقصر ماجرا می‌دانند. ویژگی Power Save نیز یکی دیگر از مواردی است که گفته می‌شود ممکن است در ریستارت شدن ناگهانی گلکسی اس ۸ دخیل باشد.

با این حساب نمی‌توان در حال حاضر دلیل این مشکل را اعلام کرد، از طرف دیگر سامسونگ نیز تاکنون سخنی در این میان برای دلیل ریستارت شدن ناگهانی گلکسی اس ۸ و یا رفع این مشکل به میان نیاورده است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر خبرهای گلکسی اس ۸ برای شما مهم است، اخبار فارنت را دنبال کنید. به محض دریافت آپدیت جدید برای روشن شدن وضعیت این مشکل جدیدِ گلکسی اس ۸، این اطلاعات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

منبع gsmarena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.