نینتندو کنسول دستی جدید 2DS XL را با قیمت 150 دلار معرفی کرد

نینتندو به صورت کاملا غیرمنتظره، یک کنسول جدید را معرفی کرد، کنسول جدید نینتندو را با نام 2DS XL خواهیم شناخت و قیمتی برابر با ۱۵۰ دلار دارد.

0

به تازگی شاهد معرفی کنسول جدید نینتندو سوییچ بودیم، این‌گونه که پیداست نینتندو کنسول دیگری را نیز در آستین پهنان داشته است و امروز شاهد معرفی این کنسول جدید هستیم.

کنسول تازه معرفی شده نینتندو را با نام 2DS XL خواهیم شناخت و از قرار معلوم نسخه‌ای متفاوت از کنسول 3DS نینتندو است. به این ترتیب در کنسول 2DS XL شاهد حضور همان C-stick و قابلیت Amiibo ان‌اف‌سی هستیم. از طرف دیگر نینتندو در این کنسول دستی جدید خود، پردازنده قوی‌تری را نیز تعبیه کرده است اما قابلیت صفحه‌‌نمایش سه‌بعدی در کنسول 2DS XL حذف شده است.

از طرف دیگر کنسول 2DS XL به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی با نسخه اصلی کنسول 2DS  دارد. جالب اینجاست که کنسول  2DS XL  از همان ابعاد صفحه‌نمایشی استفاده کرده است که در کنسول 3DS XL شاهد بودیم اما کنسول 2DS XL ابعاد کوچکتری را در ذهن تداعی می‌کند.

با در نظر گرفتن موارد بالا می‌توان گفت اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که از ویژگی سه‌بعدی در کنسول 3DS استفاده نمی‌کنند، کنسول دستی جدید 2DS XL انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. نینتندو در حین معرفی این کنسول جدید خود وعده داد تا کنسول 2DS XL را در تیر یا نهایتا مرداد ماه سال جاری با قیمتی حدود ۱۴۹.۹۹ دلار راهی بازار کند.

به این ترتیب می‌توان گفت کنسول 2DS XL به لحاظ قیمت چیزی حدود ۵۰ دلار از کنسول جدید 3DS XL ارزان‌تر و ۷۰ دلار از کنسول 2DS گران‌تر است.

در خصوص کنسول‌‌های دستی بازی نینتندو به این نکته نیز اشاره کنیم که بسیاری بر این باور هستند با حضور گوشی‌های هوشمند، عمر کنسول‌های دستی بازی کم‌ فروغ شده است، اما جالب است بدانید چنین امری صحت ندارد و نینتندو به عنوان طلایه‌دار کنسول‌های دستی بازی، اعلام کرد بیشتر از ۷ میلیون دستگاه از کنسول 3DS را در سال مالی میلادی گذشته به فروش رسانده است. جالب‌تر این که نینتندو امید دارد در سال جاری میلادی نیز ۶ میلیون دستگاه از این کنسول بازی را به فروش برساند.

در این بین کنسول جدید نینتندو سوییچ نیز که فعلا به عنوان چشم و چراغ نینتندو به حساب می‌آید، پیش‌بینی می‌شود در سال مالی میلادی جاری حدود ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

 

منبع theverge.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.