سامسونگ آپدیت گلکسی اس ۸ برای حل مشکل قرمزی صفحه را منتشر کرد

چندی پیش برخی از کاربران Galaxy S8 از وجود سایه قرمزرنگی در صفحه‌نمایش شکایت می‌کردند که حتی بعد از اصلاح تنظیمات از بین نمی‌رفت. واکنش آنی شرکت سامسونگ نفی کردن وجود این مشکل بود و ادعا کرد که این شکایات اصلاً مشکل محسوب نمی‌شوند، چراکه می‌توان از تنظیمات خود گوشی به اصلاح آن اقدام کرد.

0

اما درست هفته گذشته بود که گفتیم سامسونگ ضمن تأیید و شناسایی ایراد یاد شده، قصد ارایه یک بروزرسانی برای حل این مشکل را دارد. اولین بار کاربران کره‌ای بودند که خبر از قرمزی بیش از حد صفحه نمایش AMOLED گوشی‌های خود دادند؛ لذا ارایه این بروزرسانی مختصر از همین کشور شروع خواهد شد.

به گزارش SamMobile این بروزرسانی شامل اضافه شدن یک آیتم جدید به قسمت تنظیمات مربوط به Adaptive Display در گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس می‌شود. این قسمت جدید که “full screen color balance” نام دارد، دارای یک اسلایدر است که می‌توانید با حرکت دادن آن از راست به چپ، گرمای رنگ سفید تصویر را سردتر کنید. این قابلیت تنها در صورتی وجود دارد که Adaptive Display فعال باشد و در حالتی که فیلتر Blue Light روشن باشد چنین قابلیتی وجود نخواهد داشت.

شرکت سامسونگ چند روز پیش نیز یک بروزرسانی جزئی دیگر برای حل مشکلی در WiFi پرچم‌داران خود که باعث می‌شد پیغام خطای از کار افتادن DQA مداماً ظاهر شود، ارایه داده بود. همانطور که گفتیم این بروزرسانی جدید فعلاً در کشور زادگاه منتشر شده و بزودی برای سایر کاربران نیز عرضه خواهد شد.

منبع SamMobile
از طريق Android Authority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.