جی 6 ال‌جی رسما به بازار ایران معرفی شد

شرکت ال‌جی بعدازظهر امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت در ایران و همچنین شرکت مدیاپردازش و جمعی از اصحاب رسانه، پرچمدار خود گوشی هوشمند جی 6 را به بازار تلفن همراه معرفی کرد.

2

در ابتدای این مراسم که در خانه همایش فرشته برگزار گردید، پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل در ایران، ضمن خوشامدگویی به حاضرین از آقای یانگ سیک کیم، مدیر محصول بخش موبایل ال‌جی در ایران برای سخنرانی دعوت به عمل آورد.

یانگ سیک کیم در سخنان خود ضمن خوشامدگویی به میهمانان حاضر در مراسم معرفی جی 6 ال‌جی خاطرنشان کرد که ال‌جی هیچگاه در مسیر عرضه نوآوری در محصولات خود به مشتریان خود متوقف نشده و این بار نیز با توجه به نیاز مشتریان که یکی از اصول اولیه در هر نوآوریست گوشی جی 6 را به بازار عرضه کرده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون مسابقه میان شرکت‌های تولیدکننده در بازار تلفن همراه در مشخصات سخت‌افزاری بوده اما حالا مسابقه به پایان رسیده و رقابت بر سر کاربرد و کارکرد راحت‌تر آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما آموخته‌ایم که مشتریان ما به دنبال صفحه‌نمایش بزرگتر هستند اما این به معنی آن نیست که به دنبال یک گوشی بزرگتر باشند، افزود: مشتریان به دنبال یک گوشی هستند که به راحتی در یک دست آنها جای گرفته و با آن کار کنند و بر این اساس با اطمینان می‌گویم که جی 6 نسل بعدی گوشی‌های هوشمندیست که مشتریان منتظر آن بودند.

مدیر محصول بخش ال‌جی موبایل  در ادامه به استفاده از فناوری فول ویژن در صفحه نمایش این گوشی اشاره کرد و آن را اولین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری دانست  که تجربه جدیدی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. وی قابلیت‌های این گوشی هوشمند را منحصر به صفحه نمایش این گوشی هوشمند ندانست و از حاضرین خواست تا در ادامه این برنامه با این موارد در جی 6 بیشتر آشنا شوند.

در ادامه نوبت به یاشار پورسیستانی سرپرست بخش آموزش ال‌جی موبایل رسید تا به معرفی کامل قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های گوشی هوشمند جی 6 بپردازد. وی در سخنان خود ابتدا به سراغ صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ  کیواچ‌دی پلاس با وضوح ۱۴۴۰در ۲۸۸۰ پیکسل فول ویژن جی 6 با نسبت تصویر ۱۸:۹ رفت و با نمایش آزمایش‌های صورت گرفته کاربری در شرکت ال‌جی تاکید کرد که ال‌جی با توجه به نتایج این آزمایش‌ها و بررسی‌ها تصمیم به خلق فناوری جدیدی به نام نمایشگر FullVision گرفت.

وی همچنین به آزمایش‌های تیم تحقیقات ارگونومیک به مدیریت دکتر اندریس فریوالدز در دانشگاه ایالت پنسیلوانیا و دکتر جی یانگ-گو در داتشگاه یونسی درباره ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش اشاره کرد که بر اساس نتایج این بررسی‌ها جی 6 ال‌جی در تمامی آزمایش‌ها بالاترین رتبه و بهترین نتیجه را به دست آورده است.

سرپرست بخش آموزش ال‌جی در ادامه سراغ طراحی جی 6 ال‌جی رفت و با اعلام اینکه جی 6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد” خاطرنشان کرد که قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام آن می‌افزاید.

پورسیستانی ادامه داد که جی 6 که به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی عرضه شده از یک قاب پشتی کاملاً صاف بهره‌مند است و  دوربین موجود بر روی آن هیچ برآمدگی ندارد تا از دوربین محافظت شود و در عین حال مزاحم کاربر نباشد. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را نیز پراکنده می‌نماید.

سرپرست آموزش ال‌جی در ادامه به نواوری جدید دیگری از ال‌جی اشاره کرد و آن را اینگونه توصیف کرد که جی 6 ال‌جی اولین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت دالبی ویژن است که در کنار استاندارد HDR10  به آن مجهز شده است.

وی سپس به سراغ دوربین جی 6 رفت و با اشاره به ویژگی‌های دوربین جی 6 ال‌جی  اعلام کرد که جی 6 ال‌جی با دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، زاویه ۱۲۵ درجه واید دارد و تصاویر پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند.

پورسیستانی همچنین به دوام بدنه و مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد و خاطرنشان کرد که با برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، جی 6 ال‌جی کاملاً ضد گرد و خاک است و علاوه بر این کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و سایر اتفاقات روزمره خواهید بود.

سرپرست آموزش ال‌جی موبایل همچنین به فناوری اختصاصی توزیع گرما در داخل گوشی جی 6 ال‌جی اشاره کرد که گرما را از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کند و دما را کاهش می‌دهد و مهندسان ال‌جی برای اینکه گرمای داخل دستگاه بیشتر پراکنده شود قطعات مستعد تولید گرما را دورتر از یکدیگر و سایر قطعات قرار داده‌اند.

در انتهای این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد ال‌جی موبایل ایران و شرکت مدیاپردازش برگزار شد و در ادامه حاضرین توانستند تجربه کار کردن با این گوشی هوشمند از نزدیک را به دست آورند. در ادامه می‌توانید تصاویری از تجربه کار با این گوشی هوشمند را ببینید و پیشنهاد می‌کنم منظتر بررسی گوشی هوشمند جی 6 در فارنت باشید که سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن و به زودی آن را برای شما تهیه و منتشر کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیرمحمد می‌گوید

    یه مدیر بازاریابی ———- داره. هرچی میکشه و میکشیم از دست اینه.

  2. رضا می‌گوید

    چرا این قدر دیر!! یه ماه زودتر از سامسونگ اومد اما همزمان اومدن بازار!