ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 700 رو برای رقابت با ریزر Blade معرفی کرد

شرکت ایسر ساعاتی پیش در کنار هدست واقعیت ترکیبی و ساعت هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ور 2 خود، از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 700 رونمایی کرد که برای گیمرهای حرفه‌ای یک بهشت محسوب می‌شود.

0

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ایسر اواسط سال 2014 از مجموعه محصولات حوزه گیم خود با برند Predator رونمایی کرد. شرکت تایوانی معتقد است که این سری برای گیمرهای جدی طراحی شده است. یکی از دلایل رفتن گیمرها به سمت سیستم‌های گیمینگ، طراحی آن‌ها و تجربه گیمینگی است که این سیستم‌ها به آن‌ها می‌دهند و ایسر نیز تمام تلاشش را کرده تا بتواند حس حرفه‌ای بودن را منتقل کند.

در همین حال ایسر ساعتی پیش در کنفرانسی که به منظور ارائه توضیحات تکمیلی در رابطه با ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی خود تدارک دیده، از لپ‌تاپ گیمینگ جدید Predator Triton 700 نیز رونمایی کرد.

لپ‌تاپ جدید ایسر همچون لپ‌تاپ‌های گیمینگ Razer Blade، دارای بدنه‌ای تمام آلومینیومی با گوشه‌هایی تراش خورده و کیبوردی با نور پس زمینه بوده که به دلیل فاصله زیاد آن با نمایشگر، امکان استفاده توسط کاربر را بسیار راحت می‌کند. یکی از اصلی‌ترین معضلات لپ‌تاپ‌های بازی، وزن زیاد و اندازه حجیم آن‌هاست، با این حال Predator Triton 700 با ضخامت بدنه 18 میلی‌متری یکی از باریک‌ترین مدل‌های مخصوص بازی محسوب می‌شود.

جدا از بحث ظاهری،  Predator Triton 700 در سینه میزان تراشه نسل هفتی Kaby Lake اینتل بوده و علاوه بر آن به یکی از کارت گرافیک‌های سری GTX 10 انویدیا هم مجهز شده است. در سوی دیگر دو حافظه SSD از نوع PCIe وظیفه ذخیره سازی و انتقال بدون وقفه دیتای این محصول را بر عهده دارند.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر می‌توان به نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‌دی، کلیدهای مکانیکی کیبورد با نور LED، قابلیت ارتقا حافظه رم تا 32 گیگابایت و پوشش گوریلا گلس که از فاصله ایجاد شده میان کیبورد و نمایشگر محافظت می‌کند اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 700 قرار است با قیمت بالای 3,692.84 دلاری از اواخر تابستان به بازار عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.