فروش رسمی ال‌جی جی 6 از شنبه به همراه هدایا آغاز خواهد شد

پیش‌فروش جی 6 ال‌جی هفته گذشته به همراه هدایایی رسماً آغاز شده بود و حالا این شرکت خبر از شروع فروش رسمی پرچم‌دار خود با هدایایی متفاوت از شبه نهم اردیبهشت خبر داده است.

0

ال‌جی پرچم‌دار خود جی 6 را در دو پکیج متفاوت و با دو قیمت متفاوت از هفته گذشته آغاز کرده بود و حالا اعلام کرده از نهم اردیبهشت‌ماه می‌توانید این گوشی را از طریق فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

در ابتدای عرضه جی 6 به صورت انحصاری در دیجی‌کالا با قیمت حدودی دو میلیون و پانصد هزار تومان با هدایای هدست استریو 910 ال‌جی، کارت حافظه 64 گیگابایتی، کاور هوشمند و محافظ صفحه فروخته خواهد شد. تنها تفاوت این پکیج با پکیج پیش‌فروش شده هدست 910 به جای 1100 است. سرانجام شنبه 16 اردیبهشت‌ماه نیز می‌توانید جی 6 را با همان قیمت در بازار اما بدون کارت حافظه و کاور هوشمند و تنها با محافظ صفحه و هدست 910 ال‌جی خریداری کنید.

گفتنی است جی 6 در ایران با حافظه 32 گیگابایتی، بدون قابلیت شارژ سریع یا مبدل صوتی Quad DAC و با ضمانت دوساله مدیاپردازش عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌فروش دیجی‌کالا نیز تا پایان امروز کماکان با همان هدست 1100 ال‌جی ادامه دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.