مایکت امکان برگزاری جشنواره را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرد

مارکت اندرویدی ایرانی مایکت امکان برگزاری جشنواره در بستر خود را برای توسعه‌دهندگان ایرانی فراهم نمود.

0

بازار اندرویدی مایکت همواره در تلاش بوده تا فضای مناسبی برای همکاری با توسعه دهندگان ایرانی فراهم آورده و در سایه ی این همکاری، فضای کسب و کار اپلیکیشن ایران را بهبود دهد. در همین راستا برای اولین بار در ایران اقدام به پیاده سازی پلتفرم جشنواره برای توسعه دهندگان کرده است.

توسعه دهندگان بدون نیاز به هزینه های فنی و مالی می توانند بین کاربران مایکتی جشنواره برگزار کرده و با حمایت مایکت در نمایش و پروموت این جشنواره تعداد کاربران برنامه های خود و میزان درگیری آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

از جمله امکانات این پلتفورم ایجاد فضای رقابتی در حین جشنواره با نمایش امتیازات کاربران به صورت لیدربورد می‌باشد.

اولین نمونه جشنواره توسعه دهندگان با نام “محبوب شو” توسط تیم نرم افزاری اندرومدا و همکاری مایکت در بازه ی زمانی 26 فروردین تا 8اردیبهشت 96 برگزار شده است :

توسعه دهندگان مایکت می‌توانند با ارسال درخواست استفاده از این پلتفرم را به آدرس ایمیل  marketing@myket.ir یا از طریق پنل توسعه دهندگان درخواست خود را ارسال نمایند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.