هواوی با گذر از اوپو بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چین شد

هواوی بار دیگر حالا بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چین است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال 21 میلیون گوشی هوشمند در چین عرضه کرده است.

0

در مدت مشابه اوپو تنها 20 میلیون گوشی فروخته و به این ترتیب با وجود این‌که اوپو نسبت به سال گذشته 55 درصد فروش بیشتری را تجربه کرده این هواوی است که با 18 درصد سهم کل بازار چین رتبه اول را از آن خود کرده است. پس از این دو شرکت vivo موفق شده با 15 درصد سهم بازار و 17 میلیون دستگاه رتبه سوم رو کسب کند تا به این ترتیب این سه شرکت مجموعاً بیش از 50 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند چین را در دست بگیرند.

گفتنی است اوپو و vivo هر دو زیرمجموعه شرکت BBK Electronics هستند که همچنین برند OnePlus را نیز در اختیار دارد. به هر حال پس از این شرکت چینی اپل و شیائومی در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. گفته می‌شود برند آنر و همچنین بازاریابی شدید اوپو و vivo توانسته شیائومی را از رتبه سوم به زیر بکشد. جالب است بدانید در سه ماهه اول 2017 حدود 114 میلیون گوشی هوشمند در بازار چین فروخته شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.