فورد موستانگ حالا پرفروش‌ترین ماشین اسپورت جهان است

فورد موستانگ از خودروهای پرطرفدار در آمریکا است، اما ظاهرا آوازه این خودرو از مرزهای آمریکا فراتر رفته و اکنون در سرتاسر دنیا طرفدار دارد. این امر باعث شده است تا فورد موستانگ حالا پرفروش‌ترین ماشین اسپورت جهان باشد.

0

ماشین‌بازها به خوبی فورد موستانگ را می‌شناسند، این خودرو مدت‌های زیادی است که در آمریکا فروش خوبی را تجربه می‌کند، این امر باعث شد تا کارشناسان بازاریابی فورد، قلمرو فروش این خودروی محبوب خود را از مرزهای آمریکا فراتر ببرند و در سایر کشورها نیز تبلیغات داشته باشند.

اکنون نیز شاهد هستیم که بازاریابی فورد برای خودرو اسپرت موستانگ جواب داده است و این خودرو توانست لقب پرفروش‌ترین خودرو اسپرت دنیا را از آن خود کند. جالب است بدانید بر اساس آمار و ارقامی که از جانب فورد منتشر شده است، موستانگ در سال گذشته میلادی توانسته چیزی حدود ۴۵ هزار دستگاه در خارج از خاک آمریکا فروش داشته باشد.

این آمار از رشد ۱۰۱ درصدی فروش فورد ماستانگ در سال گذشته میلادی نسبت به سال‌‌های پیشین دارد. در میان تمامی کشورهای دنیا، آلمان و چین بیشترین بازار فروش فورد موستانگ را تشکیل می‌دهد.

سیاست‌های فروش فورد باعث شده است تا فورد موستانگ اکنون در بیشتر از ۱۴۰ کشور دنیا به فروش برسد. مدل ۲۰۱۸ این خودرو نیز قرار است راه فورد موستانگ را به کشورهای برزیل، جزایر پالائو و ساحل عاج نیز باز کند.

لازم به ذکر است که تمامی این آمار از جانب واحد آنالیز و بررسی‌ فورد جمع‌آوری شده است، بر اساس این آمار، خودروهای سری ۴ بی‌ام‌و، نیسان 370z، پورشه ۹۱۱ و مزدا Mazda MX-5 دیگر خودروهای پرفروش دنیا را تشکیل می‌دهند.

اگر از طرفداران خودرو باشید حتما به خوبی می‌دانید که در تمامی مدل‌های فورد موستانگ شاهد حضور موتور قدرتمند V6 بودیم، اما از قرار معلوم در مدل ۲۰۱۸ فورد موستانگ خبری از این موتور نیست و در عوض این مدل از ۱۰ دنده بهره گرفته است. در موستانگ جی تی نیز قرار است موتور ۵ لیتری ارتقا داده شده V8 حضور پیدا کند.

به این ترتیب انتظار می‌رود فورد موستانگ همچنان بتواند در کشورهای مختلف یکه‌تازی کند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.