دوربین سلفی گلکسی اس 8 به یک لرزش‌گیر اپتیکال غیرفعال مجهز است!

کالبدشکافی گلکسی اس 8 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند به یک لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است که هنوز به دلیل اعلام نشده‌ای غیرفعال و بلااستفاده باقی مانده است.

0

این یک حقیقت شناخته‌شده است که سامسونگ نمونه‌های اولیه و پروتوتایپ زیادی از دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پیش از عرضه آنها به بازار ساخته است و بدیهی است که این نمونه‌های اولیه در طراحی و مشخصات سخت‌ازفاری و قابلیت‌ها با یکدیگر تفاوت‌های جزئی و کلی داشته‌اند تا نهایتاً سامسونگ با در نظر گرفتن تمامی جوانب محصول نهایی را طراحی و توسعه داده و به بازار معرفی کرده است.

اما چیزی که مطمئناً شما را نیز متعجب خواهد کرد عدم استفاده از یک قابلیت ارزنده و با ارزش با وجود تعبیه و تجهیز سخت‌افزاری آن است. در کالبدشکافی که یکی از کانال‌های ویدئویی پرطرفدار در یوتیوب بر روی گلکسی اس 8 انجام داده متوجه شده که سامسونگ از لرزشگیر اپتیکال OIS بر روی دوربین سلفی گلکسی اس 8 بهره برده اما این گوشی هوشمند از نظر نرم‌افزاری هیچگاه به این قابلیت مجهز نشده است!

البته مشخص نیست که شاید استفاده از لرزشگیر اپتیکال در دوربین سلفی گلکسی اس 8 تنها یک لازمه سخت‌افزاری در استفاده از آن نوع خاص سنسور است و یا سامسونگ به دلیل خاصی استفاده از این قابلیت را در نظر نگرفته و از درج آن در مشخصات گوشی پرچم‌دار خود صرف‌نظر کرده است.

در عین حال می‌توان حدس زد که سامسونگ با توجه به زمان کم خود عرضه و استفاده از این قابلیت را به انتشار آپدیت نرم‌افزاری بعدی برای جلوگیری از تأخیر در عرضه آن موکول کرده است و می‌توانیم انتظار داشته باشیم در آپدیت بعدی الگوریتم نرم‌افزاری مورد استفاده در دوربین را برای استفاده از این امکان ارتقا خواهد داد.

در ادامه می‌توانید ویدئو کالبدشکافی گلکسی اس 8 سامسونگ را به طور کامل به تماشا بنشینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.