ساندویچ جدید KFC Zinger به فضا فرستاده می‌شود!

اگر فضایی‌های سرگردان در یکی از مدارهای نزدیک به زمین تصادفاً بالای یکی از آشپزخانه‌های ساندویچ مرغ KFC سر دربیاورند، آیا مزه اولین غذای زمینی که امتحان می‌کنند باعث می‌شود که تا خانه خود بخزند یا اینکه به مأموریت فضایی خود برای شناسایی این ارگانیسم‌های چند سلولی که در سیاره آبی‌رنگشان پرسه می‌زنند، ادامه دهند؟

0

پروژه جدید KFC یا «شیرین‌کاری عجیب‌وغریب بازاریابی» این شرکت، حالا به فرستادن ساندویچ تندمزه جدیدشان Zinger به فضا که از امروز در آمریکا عرضه خواهد شد، ارتباط دارد. حالا چرا؟ هیچ‌کس نمی‌داند.

این فست‌فود زنجیره‌ای، بازیگر هالیوود Rob Lowe را استخدام کرده تا نقش Colonel Sanders، مؤسس برند KFC را بازی کند. در این تبلیغ، راب که لباس فضانوردی خاصی که بی‌شباهت به لباس عادی Colonel نیست را به تن کرده و با مردم آمریکا صحبت می‌کند که سخنرانی تاریخی کندی در سال 1962 میلادی را به یاد می‌آورد. البته کندی در سخنرانی مشهور خود هیچ اشاره‌ای به این شرکت فست‌فود نکرد.

سندرز در این تبلیغ به مردم می‌گوید: امروز در آمریکا نه‌تنها می‌خواهیم ساندویچ جدید Zinger را به بسته‌های غذایی 5$ Fill-up فست‌فود KFC اضافه کنیم، بلکه آن را به فضا هم ببریم. در ادامه می‌گوید: آیا می‌توانید ساندویچ مرغ مشهور Zinger را واقعاً به فضا ببرید؟ پاسخ درست این است که امیدواریم بتوانیم، کل کمپین تبلیغاتی ما به آن بستگی دارد.

چالش Zinger

آقای Kevin Hochman رئیس KFC بخش آمریکا در بیانیه‌ای گفت: من هیچ ایده‌ای درباره اینکه چطور می‌خواهیم ساندویچ مرغ را به فضا بفرستیم ندارم، اما تیم بازاریابی ما فکر می‌کند که قادر به انجام این کار است. آنچه میدانم این است که ساندویچ Zinger پرفروش‌ترین ساندویچ مرغ در 120 کشور بوده و حالا در آمریکا نیز عرضه‌شده است.

شاید برای عملی کردن این پروژه KFC مجبور به تماس گرفتن با Jeff Bezos یا ایلان ماسک که هردو سیستم‌های موشکی قابل‌استفاده مجدد را پیاده‌سازی کرده‌اند بشود. شاید هم ساندویچ را به بک بالن مخصوص به عملیات آب‌وهوا ببندد و بگذارد که اندر در آسمان بالا برود تا شاید از جو خارج شود.

KFC درنهایت هر تصمیمی که بگیرد، قول داده که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در خصوص این پروژه منتشر کند.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.