آپدیت جدید پلی‌استور مدیریت و آپدیت اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌کند

گوگل به تازگی آپدیتی برای پلی استور منتشر کرده که بخش My apps & games را بهبود می‌بخشد تا بتوانید اپ‌های خود را ساده‌تر مدیریت کنید.

0

اگر از کاربران اندرویدی هستید احتمالاً می‌دانید بخشی تحت عنوان My Apps برای مشاهده و مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده پلی استور وجود دارد. حالا آپدیت جدیدی برای این بخش منتشر شده که هر اپلیکیشن را به‌صورت مجزا نمایش داده و می‌توانید تنها موارد مورد نظر را با یک لمس آپدیت کنید. در بخش My Apps جدید همچنین سه زبانه Updates برای آپدیت‌های جدید، Installed برای اپلیکیشن‌های نصب شده، Library برای لیست اپ‌هایی که روی سایر گوشی‌ها نصب کرده‌اید و همچنین Beta برای لیست اپلیکیشن‌هایی که در طرح آزمایشی آن‌ها عضو هستید وجود دارد.

همچنین امکان مرتب کردن لیست بر اساس الفبا، آخرین آپدیت، آخرین استفاده و حجم (سایز) وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی اپلیکیشن‌هایی را که کمتر از آن‌ها استفاده می‌کنید و یا حجم بیشتری دارند شناسایی کرده و در صورت نیاز حذف کنید. گفتنی است آپدیت پلی استور نیازی به اقدام خاصی از طرف کاربر نداشته و به صورت خودکار توسط اندروید انجام خواهد شد.

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.