پنج اپلیکیشن اندرویدی گوگل در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت

به اعلام وبلاگ فارسی رسمی گوگل اپلیکیشن‌های Google Docs، Google Sheets، Google Slides، Keep و کیبورد Gboard در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.

1

همان‌طور که می‌دانید با وجود دسترسی همه کاربران ایرانی به پلی استور اندروید، هنگام دانلود برخی اپلیکیشن‌ها با پیام خطای در دسترس نبودن اپ در کشور مواجه می‌شویم. حالا گوگل در وبلاگ رسمی فارسی خود اعلام کرده پنج اپلیکیشن این شرکت در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است. اپلیکیشن‌های Docs، Sheets و Slides که مشابه Word، Excel و PowerPoint آفیس مایکروسافت است و همچنین اپلیکیشن یادداشت‌برداری Keep و کیبورد جی‌بورد به زودی برای کاربران ایرانی نیز قابل دانلود خواهند بود.

نکته قابل توجه این‌که کیبورد گوگل حالا از سوایپ در زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته گوگل این اپلیکیشن‌های با توزیع تدریجی در ظرف چند هفته آینده در اختیار همه کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت و شاید هنوز در دسترس نباشد.

google blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امید می‌گوید

    ما که حدود یکسالی هست داریم از جی برد استفاده می‌کنیم همچنین از سواپ آن همین الان هم با همین دارم تایپ می‌کنم ?