پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی U 11 خواهد بود؛ تیزر ویدئویی را تماشا کنید

پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی که پیش از این با نام رمز Ocean شناخته می‌شد قرار است HTC U 11 نام داشته باشد. در ادامه تیزر ویدئویی این گوشی را تماشا کنید.

1

نام‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار اچ‌تی‌سی همیشه کمی عجیب و غریب بوده است. از HTC One X به One M7 تا One M9 و سپس HTC 10 و حالا پس از U Ultra نوبت به U 11 رسیده است. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی با این نام‌گذاری می‌خواهد به مشتریانش بفهماند که U 11 جانشین HTC 10 خواهد بود و افرادی که از U Ultra ناامید شده‌اند می‌توانند روی این پرچم‌دار حساب باز کنند. به گفته افشاکننده توییتری مشهور Evan Blass این گوشی در پنج رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره‌ای عرضه خواهد شد اما درست مثل گلکسی اس 8 تمامی رنگ‌ها در تمامی نقاط دنیا عرضه نخواهند شد.

این گوشی قرار است با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD، اسنپ‌دراگون 835، دوربین‌های 12 و 16 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و اندروید 7.1 عرضه شود. ظاهراً ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی حساس بودن لبه‌ها به فشار برای انجام جسچرها و فرمان‌های مختلف است. در ویدئویی که به تازگی از این گوشی درز کرده می‌بینیم که از این ویژگی می‌توان در باز کردن سریع دوربین یا اپلیکیشن‌هایی مثل Yelp استفاده کرد.

البته پیش از این برخی ویژگی‌های کلیدی HTC U 11 لو رفته بود که جزئیات بیشتری از این گوشی را فاش کرده بود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ramin می‌گوید

    این ویدیو رو من حدود ۱ ماه پیش دیده بودم !
    امیدوارم گوشی خوبی باشه