اپ‌نت: تبدیل گوشی به اسکنر با iScanner

اسناد و مدارکتان را خودتان اسکن کنید. کافی‌ست اپلیکیشن iScanner را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از امکانات بالای آن برای داشتن تصاویر اسکن شده با کیفیت بهره ببرید. این اپ توسط BPMobile برای کاربران اندروید و آیفون طراحی و ساخته شده است.

0

بعد از نصب این اپ و وارد شدن به آن دوربین دستگاه را تبدیل به اسکنر می‌کند و به راحتی با قرار دادن اسناد و مدارک روبروی آن می‌توان از آن‌ها اسکن تهیه نمود. تصاویری که توسط iScanner گرفته می‌شوند را می‌توان به صورت سیاه و سفید و یا با همان رنگ‌های اصلی ذخیره نمود. این تصاویر در گالری دستگاه ذخیره می‌شوند. کیفیت تصاویر نیز قابل تغییر است به گونه‌ای که می‌توان از بین سه گزینه کیفیت پایین، متوسط و HD یکی را به دلخواه انتخاب نمود.

تصویری که iScanner از مدارک تهیه می‌کند به صورت کات شده است یعنی خود اپ به صورت هوشمند حاشیه‌های اضافه را جدا کرده و قسمت اضافه را چاپ نمی‌کند. این عملیات که به صورت خیلی سریع نیز انجام می‌گیرد را می‌توان چندین بار تکرار کرد و از چندین صفحه اسکن تهیه و آن‌ها را در فضای ابری نیز آپلود کرد. این تصاویر با هر پرینتری قابل چاپ هستند و در ضمن خروجی iScanner با دو فرمت PDF و JPEG می‌باشد. کیفیت تصاویر و نیز رنگ‌های آن برای کاربر قابل اصلاح بوده و به سادگی امکان‌پذیر است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.