فوجی‌فیلم دوربین عکاسی نیمه‌فوری، نیمه دیجیتال Instax Square SQ10 را معرفی کرد

فوجی‌فیلم دوربین‌های معروف و پرمخاطبی دارد و سالانه میلیون‌‌ها عکاس از سراسر جهان از دوربین‌های فوجی برایث ثبت خاطرات زیبای خود استفاده می‌کنند. در این بین باخبر شدیم فوجی‌فیلم دوربین عکاسی نیمه‌فوری، نیمه دیجیتال Instax Square SQ10 جدید خود را معرفی کرده است.

0

به احتمال زیاد اگر اهل عکاسی باشید دوربین‌های سری اینستاکس (Instax) فوجی فیلم را می‌شناسید. این دوربین‌ها در بین عکاسان طرفدران زیادی دارند و جالب است بدانید فوجی فیلم موفق شده است تاکنون بیشتر از ۲۵ میلیون دستگاه از این دوربین‌ها را در سرتاسر دنیا به فروش برساند. دوربین‌های خانواده Instax فوجی‌فیلم پس از عکس‌برداری، به سرعت می‌توانند عکس‌های گرفته شده را چاپ کنند.

در پی موفقیت دوربین‌های سری اینستاکس، فوجی فیلم دوربین جدیدی را به این سری اضافه کرده است، این دوربین امکانات زیبا و جدید زیادی دارد که اشاره کردن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

دوربین عکاسی Instax Square SQ10 دارای قابلیت عکس‌برداری با فرمت جدید اینستاگرام است و از امکانات دیجیتال خوبی نیز بهره می‌برد. در دوربین Instax Square SQ10 شاهد حضور یک سنسور ۳.۷ مگاپیکسلی دیجیتال هستیم. یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۳ اینچی نیز برای مشاهده تصاویر قبل از عکس‌برداری در دوربین Instax Square SQ10 تعبیه شده است. لنز این دوربین نیز ۲۸.۵ میلی‌متر برابر با دیافراگم f/2.4  است.

در کنار این موارد، فوجی‌فیلم برای دوربین Instax Square SQ10 تعداد ۱۰ فیلتر مختلف را نیز در نظر گرفته است که کاربر به کمک آن‌ها قادر است قبل از چاپ عکس،‌ فیلتر‌های لازم را بر روی عکس‌ها اعمال کند. امکان تنظیم روشنایی و وضوح این عکس‌ها نیز قبل از چاپ شدن در این دوربین تعبیه شده است.

عکس‌ها در کنار چاپ شدن در این دوربین می‌توانند بر روی کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی نیز ذخیره شوند. فوجی‌فیلم مدعی است دوربین Instax Square SQ10 در عکس‌برداری از سوژه‌هایی که در نور کم واقع شده‌اند نیز عملکرد چشم‌گیری دارد. قابلیت فوکوس خودکار و همچنین بزرگ‌نمایی سوژه نیز از مواردی است که در درحین عکاسی با این دوربین جدید به کمک کاربر خواهد آمد.

تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا کاربرانی که پیش از این از کیفیت عکس‌ دوربین‌‌های سری Instax فوجی‌فیلم گله می‌کردند نظرشان در این مورد با دوربین جدید Instax Square SQ10 عوض شود.

دوربین عکاسی نیمه دیجیتال، نیمه فوری Instax Square SQ10 فوجی‌فیلم قرار است با قیمتی برابر با ۲۷۹.۹۵ دلار در ماه آینده در دسترس علاقه‌مندان به عکاسی قرار بگیرد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.