اینستاگرام حالا در اندروید به صورت آفلاین نیز کار می‌کند

اینستاگرام در کنفرانس سالیانه توسعه دندگان فیس‌بوک در سن خوزه، اعلام کرد که نسخه اندروید این برنامه قابلیت‌هایی دریافت می‌کند که به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن به‌صورت آفلاین را هم می‌دهد.

1

حالا اگر اینترنت گوشی هم آنتن ندهد، می‌توانید همچنان از اینستاگرام استفاده کنید. هفته گذشته بخش Stories اینستاگرام توجه‌ها را به خود جلب کرد، حالا تعداد کاربران آن از تعداد کاربران اسنپ‌چت که قابلیت مشابهی را فراهم می‌کند، بیشتر شده است. به کمک اسنپ‌چت نیز می‌توانید برای دوستان خود عکس‌های ناپدید شونده ارسال کنید.

حالا که تعداد کاربران ماهانه اینستاگرام رو به افزایش گذاشته است، تصمیم گرفته که راهی مشابه اپلیکیشن فیس‌بوک در پیش بگیرد و امکان کار در حالت آفلاین را هم در اختیار کاربرانش قرار دهد. وقتی‌که از اینستاگرام در حالت آفلاین استفاده می‌کنید، می‌توانید محتوایی را که قبلاً درگوشی شما دانلود شده است ببینید. می‌توانید کامنت بگذارید، پست‌ها را لایک و ذخیره کنید و حتی کاربران قدیمی را آنفالو کنید.

به‌محض اینکه دستگاه شما دوباره با سرور ارتباط برقرار کند، تمام‌کارهایی که به‌صورت آفلاین انجام داده بودید با سرور همگام‌سازی می‌شوند. پروفایل‌هایی که قبلاً دیده بودید نیز به‌صورت آفلاین در دسترس خواهند بود؛ همچنین می‌توانید نسخه کش شده از تب Explore و صفحه پروفایل خودتان را ببینید.

صحبتی از امکان کار کردن بخش استوری اینستاگرام در حالت آفلاین نشد، اما حدس می‌زنیم به‌محض اینکه «منبع الهام» استوری‌های اینستاگرام، یعنی اپلیکیشن اسنپ‌چت از آن پشتیبانی کند، اینستاگرام هم آن را به آپدیت‌های آینده خود اضافه کند.

آپدیتی این‌چنین برای کشورهای درحال‌توسعه‌ای که به اینترنت خوب و پایدار دسترسی ندارند واقعاً کاربردی خواهد بود. شاید اینستاگرام در نسخه Lite هم عرضه شود، اما با توجه به «حجم خور» بودن این برنامه، احتمال آن اندک است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    کجاست پیدا نمیشه لیک دانلود