درر تصویر جدید از نسخه ناکام گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه!

تقریباً دو هفته پیش تصویری از یک گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دوگانه با قرارگیری عمودی در قاب پشتی منتشر شد که به مدل اولیه و ناکام گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ منتسب شده بود. حالا امروز تصاویر دیگری از این مدل اولیه ناکام منتشر شده است.

0

تصاویر منتشر شده تا به امروز نشان می‌دهد که سامسونگ ظاهراً دو طراحی متفاوت برای قاب پشتی پرچمدار خود در نظر گرفته بوده اما آنچه در تصویر جدید مشخص است مکان عجیب قرارگیری حسگر اثر انگشت است که البته می‌تواند تنها یک خطای چشمی و ناشی از انعکاس نور فلش بر روی قاب پشتی باشد.

اما گمانه‌زنی دیگر همزمان با انتشار این تصویر از احتمال این موضوع خبر دارد که شاید این گوشی مدل اولیه گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد که حدس و گمان‌ها از آن حکایت دارد که این بار درصد بیشتری از طراحی خود را از گلکسی اس 8 به ارث خواهد برد و البته گلکسی نوت 8 طبیعتاً از صفحه نمایش و بدنه بزرگتر برخوردار خواهد بود. در عین حال می‌توان احتمال جعلی بودن این تصاویر را داد.

سال گذشته و پیش از رونمایی گلکسی اس 8 گمانه‌زنی‌ها از احتمال تجهیز این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه خبر داشتند که نهایتاً خبرها از منصرف شدن سامسونگ از استفاده از دوربین دوگانه حکایت داشتند که نهایتاً در زمان رونمایی به حقیقت پیوست.

قاب جلویی در تصاویر منتشر شده امروز از شباهت کامل آن به گلکسی اس 8 پلاس اصلی و رونمایی شده خبر دارد اما در هر صورت اگر این گوشی هوشمند مدل اولیه گلکسی اس 8 پلاس باشد باید به سامسونگ بابت منصرف شدن از به‌کارگیری دوربین دوگانه و عدم استفاده از آن به خصوص با طراحی عمودی تبریک گفت!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.