ببینید: تصاویر زیبا از طرح مفهومی گوشی هوشمند نوکیا 9

شاهد درز پیدا کردن تصاویر مفهومی از نوکیا 9 هستیم. در نگاه اول به این تصاویر باید گفت اگر واقعا به طرح نهایی نوکیا 9 شباهت داشته باشند، با یک گوشی بسیار زیبا طرف خواهیم بود.

0

بر کسی پوشیده نیست که گوشی جدید و تراز اولی با نام نوکیا 9 در راه است این گوشی که گفته می‌شود ممکن است در پاییز امسال راهی کارزار گوشی‌های همراه هوشمند شود به لحاظ طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به تازگی تصاویر زیبایی از طرح مفهومی نوکیا 9 به بیرون منتشر شده است که در نگاه اول به این تصاویر باید گفت اگر نوکیا 9 واقعا به زیبایی این تصاویر باشد در کنار مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیر در پرچمدار بعدی نوکیا با یک محصول بسیار زیبا و مشتری‌پسند طرف خواهیم بود.

از قرار معلوم نوکیا ۹ صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲:۱ دارد. اسپیکرهای استریو نیز در قسمت جلوی نوکیا 9 حضور پیدا خواهد کرد. اگر از طرفداران گوشی‌های همراه هوشمند تراز اول باشید حتما به خوبی می‌دانید که اخیرا طراحی گوشی‌ها به سمت کاهش نسبت بدنه گوشی به صفحه نمایش آن متمایل شده است و در نتیجه گوشی‌های جدیدی که به تازگی معرفی می‌شود صفحه‌نمایشی دارند که نسبت بسیار کمی با بدنه آن دارد.

بر اساس آنچه در طرح مفهومی نوکیا 9 به چشم می‌خورد نسبت صفحه‌نمایش این گوشی نیز به بدنه آن بسیار کم طراحی شده است. اندورید O, دوربین دوگانه به همراه چیپست اسنپ‌دراگون 835 از جمله مواردی هستند که در نوکیا 9 انتظار آن‌ها را داریم. لنزهای این دوربین نیز ظاهرا ساخت دست شرکت معتبر زایس خواهد بود. صدای ۳۶۰ درجه و قابلیت ضد‌آب بودن نیز از مواردی است که حضور آنها در نوکیا 9 پیش‌بینی می‌شود.

شرکت بزرگ HMD Global که اکنون مجوز ساخت گوشی‌های نوکیا را نیز در اختیار دارد وعده داده است تا انتهای سال جاری میلادی 5 گوشی همراه با برند نوکیا را راهی بازار کند. با این حساب باید دید با حضور گوشی‌های بیشتری از جانب نوکیا و همچنین طراحی منحصر به فرد نوکیا 9، آیا این گوشی‌ها خواهند توانست نوکیا را به دوران جلال و شکوه خود بازگردانند یا اینکه سایر بزرگان صنعت موبایل اجازه عرضه اندام مجدد به نوکیا را نخواهند داد.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.