با آپدیت جدید Google Photos لرزش‌گیر نرم‌افزاری عالی پیکسل را به هر ویدئویی بیاورید

Google Photos آپدیت بزرگی دریافت می‌کند که قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را در این سرویس پرطرفدار جای می‌دهد؛ اما یکی از این قابلیت‌ها لیاقت توجهی ویژه دارد: امکان تثبیت سازی.

0

حالا می‌توانید ویدئوهای لرزان خورد را به کمک این قابلیت، روان و ثابت کنید. نتیجه هم فوق‌العاده خواهد بود.

ازآنجاکه ویدئوها به کمک نرم‌افزار تثبیت ساز روان و بدون لرزش می‌شود، کیفیت ویدئوها اندکی کاهش پیدا می‌کند؛ اما نتیجه ارزش این افت کیفیت را خواهد داشت. در ابتدا ویدئوی بسیار ثابت اسکی در کوه‌ها را در پایین ببینید.

ویدئوی زیر همان ویدئوی قبلی است که تثبیت سازی هوشمند Google Photos بر آن اعمال نشده است.

تفاوت آن‌ها زمین تا آسمان است، مگر نه؟

به‌محض اینکه اپلیکیشن Google Photos نسخه 2.13 را دریافت کردید، ویدئویی که می‌خواهید به کمک Google Photos ویرایش کنید را بازکنید، دکمه با علامت مداد در پایین را فشار دهید تا ویرایش را آغاز کنید. باید برای باز شدن ویدئو صبر کنید و بعد در پایین دکمه Stabilize را می‌بینید. آن را فشار دهید، مدت‌زمانی صبر کنید تا تثبیت ساز، جادوی خود را انجام دهد (زمان انتظار بسته به مدت‌زمان ویدئو و قدرت گوشی متفاوت خواهد بود). کار شما به پایان رسیده است، از ویدئوی ثابت خود لذت ببرید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.