پیش‌فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایران آغاز شد

همان‌طور که سامسونگ ایران وعده داده بود پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در ایران از امروز 24 فروردین آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با پیش‌خرید این گوشی از بسته هدیه Starter Kit نیز بهره‌مند شوند.

2

پیش‌فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از امروز در فروشگاه‌های آنلاین دیجی کالا، مایکروتل پلاس، سامتل و هماهنگ آغاز شده و قرار است گوشی‌ها در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه به دست خریداران برسد. گفتنی است هزینه کامل گوشی به صورت آنلاین پرداخت خواهد شد و بسته هدیه Starter Kit شامل موارد زیر خواهد بود:

  • شارژر بی‌سیم سامسونگ مجهز به فناوری Fast Charge
  • کاور Clear Cover
  • محافظ صفحه
  • کابل اضافه USB Type-C

به گفته سامسونگ همچنین به برخی از خریداران به قید قرعه داک Samsung DeX اهدا خواهد شد. علاوه بر تمامی گزینه‌های گفته شده، سامسونگ موبایل ایران به یک نفر از میان مشتریان که گوشی S8 و یا +S8 را پیش خرید کرده ا‎ند و شایستگی خود را اثبات رسانده باشند، شانس تاریخی‌ حمل مشعل المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را می دهد. خریداران کافی‌است به وبسایت http://www.samsung.com/iran/otr2018/ مراجعه کرده و دلیل شایستگی خود را برای حمل مشعل به اشتراک بگذارند. در انتها از بین ۱۰ نفر برتر، ۱ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود.

قیمت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایران

قیمت گلکسی اس 8 در ایران دو میلیون و 880 هزار تومان و قیمت گلکسی اس 8 پلاس نیز سه میلیون و 180 هزار تومان تعیین شده است که با توجه به قیمت جهانی 750 و 850 دلاری منطقی به نظر می‌رسد.

از ویژگی‌های قابل توجه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌توان به صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی Infinity Display با حاشیه‌های باریک، دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی، اولین پردازنده‌های موبایلی 10 نانومتری اکسینوس 8895، استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68، هدفون‌های AKG درون جعبه و بسته پشتیبانی ویژه سامسونگ برای تعویض صفحه‌نمایش با مبلغ 170 هزارتومان تا پایان زمستان 1396 اشاره کرد.

گفتنی است سامسونگ سه رنگ مشکی، خاکستری ارغوانی و طلایی را برای بازار ایران در نظر گرفته و حداقل فعلاً خبری از رنگ‌های نقره‌ای و آبی مرجانی نیست.

برای پیش خرید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس کلیک کنید.

samsung

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کامران می‌گوید

    من موندم سامسونگ ایرانی رو چی فرض کرده تیزرهای تبلیغاتی رو با اسنپدراگون به مردم نمایش میده اگزینوس داغونشو به ایرانی میفروشه، تست پردازنده ضعیفش نسبت به اسنپدراگون رو، رو ایرانی انجام میده…

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز همه کشورها به جز آمریکا نسخه اکسینوس رو دریافت می کنن و البته نسخه اکسینوس گلکسی اس 7 نسبت به نسخه اسنپ دراگون هم از نظر عملکرد و هم باتری بهتر بود. بهتره تا عرضه جهانی و بررسی های معتبر بیشتر منتظر موند.