پرچم‌دار شیائومی Mi 6 هفته آینده رسماً معرفی خواهد شد

با وجود این‌که تصور می‌کردیم شیائومی می 6 را امروز معرفی خواهد کرد این شرکت حالا با انتشار یک تیزر زمان رونمایی از این گوشی را 30 فروردین‌ماه اعلام کرده است.

0

شیائومی با وجود این‌که بیشتر به‌خاطر گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان‌قیمت خود محبوب بود اما سال گذشته با عرضه گوشی Mi MIX با حداقل حاشیه صفحه‌نمایش چشم همگان را به سوی خود معطوف کرد و حالا دوست داریم ببینیم پرچم‌دار 2017 این شرکت چگونه خواهد بود. طبق بنچمارک‌های درز کرده از AnTuTu این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 835، شش گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 5.1 اینچی 1080p و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گفته می‌شود همچنین مدل Mi 6 Plus نیز با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی در کنار این مدل رونمایی خواهد شد.

سال گذشته با وجود این‌که پرچم‌دار این شرکت در واقع گوشی Mi 5S Plus بود که بررسی آن را در فارنت برایتان نوشتیم اما Mi MIX با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بیشتر از 90 درصد جذاب‌تر بود؛ رقمی که هنوز ال‌جی و سامسونگ در پرچم‌دارانشان به آن نرسیده‌اند. حالا مشخص نیست می 6 راه می 5اس پلاس را ادامه خواهد داد و یا صفحه‌نمایش جذاب می میکس را. همچنین هیوگو برا یکی از مدیران بخش اندروید گوگل که چند سال پیش به شیائومی پیوسته بود حالا از این شرکت جدا شده و هنوز مشخص نیست شیائومی چه زمانی می‌تواند عرضه رسمی گوشی‌هایش را به کشورهای دیگر به جز چین و هند آغاز کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.