زدتی‌ای ساعت هوشمند Quartz را با اندروید ور 2.0 معرفی کرد

شرکت چینی ZTE به تازگی جدیدترین پوشیدنی هوشمند خود را با نام کوارتز معرفی کرده است. این ساعت اندرویدی قرار است از یکم اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شود.

1

کوارتز یک ساعت هوشمند اندرویدی است که از صفحه‌نمایش دایره‌ای کامل بهره می‌برد. این ساعت با تراشه اسنپ‌دراگون ور 2100 کوالکام عرضه شده و به اتصالات GPS و همچنین LTE از طریق سیم‌کارت نیز مجهز است. ساعت هوشمند ZTE دارای 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه بوده و به لطف اسپیکر و میکروفون داخلی می‌توانید با آن تماس تلفنی هم برقرار کنید.

همان‌طور که گفتیم این ساعت از اندروید ور 2.0 بهره می‌برد و به این ترتیب امکان نصب اپلیکیشن‌ها از اپ پلی استور خود ساعت نیز وجود خواهد داشت. کوارتز از یک باتری 500 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و بند 22 میلی‌متری آن را نیز می‌توانید با هر بند استاندارد ساعت دلخواهی تعویض کنید. این ساعت همچنین ضدآب بوده و از دستیار هوشمند گوگل بهره‌مند است.

ZTE قصد دارد این ساعت را 24 فروردین‌ماه به صورت آنلاین و یکم اردیبهشت‌ماه در فروشگاه‌ها با قیمت 192 دلار عرضه کند. به این ترتیب این ساعت نسبت به گزینه‌های دیگری مثل واچ اسپورت یا واچ استایل بسیار ارزان‌تر بوده و با این‌حال از بدنه فلزی هم بهره می‌برد. در عوض در این ساعت خبری از حسگر ضربان قلب یا NFC برای پرداخت موبایلی نیست.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ویل دورانت می‌گوید

    قیمتش نصف ال جی واچ اسپورته.اگرچه ظاهرش چیپه.حسگرضربان قلب خیلی کاربردی نیست که این ساعت نداره.gpsمفیده که این ساعت داره.
    به هرحال منتظر ساعتهای سایرشرکتهابخصوص سونی و ایسوس با اندروید ور2 هستیم.سونی یه تکونی بخور دیگه!