عرضه آیفون 8 ممکن است به دلیل مشکلات 3D sensing با تأخیر مواجه شود

تا به امروز گزارش‌ها و در واقع شایعات مربوط به آیفون اپل طوری ما را به پیش برده که به این باور برسیم که در شهریور ماه شاهد سه آیفون جدید خواهیم بود اما حالا برخی گزارش‌ها از این حکایت دارند که شاید در عرضه یکی از این سه مدل شاهد تأخیر یکی دو ماهه باشیم.

0

بر اساس این گزارش‌ها با توجه به برخی مشکلات به وجود آمده اپل آیفون 5.8 اینچی خود که تا به امروز آن را با نام آیفون 8 می‌شناسیم را با تأخیر یکی دو ماهه بیشتر از حد معمول به بازار عرضه خواهد کرد و احتمالاً شاهد عرضه این محصول در مهر ماه و یا آبان ماه خواهیم بود.

گزارش‌های منتشر شده مشکل موجود را مشکل در فناوری 3D sensing این محصول دانسته‌اند. 3D sensing در واقع فناوری واقعیت افزوده اپل است که با استفاده از ترکیب تصاویر دوربین اصلی و دوربین سلفی و استفاده از سنسور اینفرارد اختصاصی، تصاویر سلفی سه بعدی خلق و یا از آن در بازی‌هایی که به همین منظور طراحی خواهند شد، بهره‌برداری خواهد کرد. پیش‌بینی شده که اپل از این فناوری تنها در آیفون 8 خود بهره برده و خبری از آن در آیفون 7S و 7S پلاس نخواهد بود. (البته اگر خبری از این دو محصول در عرضه نهایی باشد)

منبع این گزارش‌ها همچنین تائید کرده که آیفون 8 اولین محصول اپل و تنها محصول اپل در میان سه محصول جدید خواهد بود که از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و آیفون 7S و 7S پلاس همچنان از صفحه نمایش LCD بهره خواهند برد. آخرین گزارش‌هایی که قبلاً در فارنت نیز از آنها خبر داده بودیم از سفارش بیش از 70 میلیون صفحه نمایش OLED از سوی اپل به سامسونگ حکایت داشتند که شاید کمی خوشبینانه به نظر برسد.

Smart Connector on the iPad Pro
Smart Connector on the iPad Pro

در همین حال برخی گزارش‌ها دوباره از وجود اسمارت کانکتور بر روی آیفون جدید حکایت دارند که این گزارش‌ها وجود آن را ناشی از امکان استفاده از ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همچنین امکان شارژ با آن در آیفون جدید دانسته‌اند. اپل در آخرین آبفون خود درگاه جک 3.5 میلیمتری صدا را حذف کرده بود و حالا اضافه شدن چنین امکانی می‌تواند دور از انتظار نباشد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.