اپ‌نت: فرار نینجا Breakout Ninja

بازی‌های سبک آرکید همواره یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌باشند. ما همواره تلاش می‌کنیم تا انواع متفاوت و متنوعی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. در اینجا به معرفی یکی از بازی‌های کم‌حجم و جذاب به نام Breakout Ninja می‌پردازیم که برای طرفداران بازی‌های اندرویدی می‌تواند گزینه جالبی باشد.

0

بازی Breakout Ninja به هدایت موجودی کوچک وسیاه پرداخته که در آن از موقعیت‌های مختلف و فضاهای متفاوت عبور نموده تا مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی نماید و به انتهای بازی برسد. هدایت این موجود با لمس صفحه امکان‌پذیر می‌‌شود. در میان مسیر باید با دشمنان به رقابت بپردازد و ضرباتی اعمال کرده و آن‌ها را از سر راه خود بردارد علاوه بر دشمنان موانعی نیز بر سر راه این موجود کوچک قرار می‌گیرند. چیزی که در این راه به بازیکن کمک می‌کند تا مراحل را به خوبی پشت سر بگذارد دارابودن سرعت عمل و دقت زیاد است.

در میان موانعی که به صورت ناگهانی در مسیر قرار می‌گیرند باید به موقع عکس‌العمل نشان داد تا موجب باخت نشوند. در ابتدای Breakout Ninja می‌توان شخصیت اصلی را به دلخواه شخصی‌سازی نمود و ظاهری منحصربفرد به آن داد. امتیازاتی که در طول بازی به دست می‌آیند در طی مراحل مختلف آن قابل استفاده می‌باشند. بازی در محیط‌های فانتزی زیبایی انجام می‌شود که موسیقی هیجان‌انگیز آن جذابیت بیشتری را به Breakout Ninja می‌دهد. این بازی کم‌حجم ساعت‌ها بازیکن را به چالش‌های متنوعی می‌کشاند و در نهایت می‌تواند نتیجه بازی  را با سایر کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.