هم‌اکنون می‌توانید آپدیت Creators ویندوز 10 را به‌صورت دستی نصب کنید

اگر از کاربران ویندوز 10 اوریجینال هستید نیازی نیست تا 22 فروردین منتظر بمانید؛ همین حالا می‌توانید آپدیت Creators ویندوز 10 را از طریق وبسایت مایکروسافت نصب کنید.

1

مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد کاربران علاقمند می‌توانند آپدیت Creators ویندوز را یک هفته پیش از انتشار رسمی دریافت کنند و حالا به قول خود عمل کرده است. می‌توانید به این صفحه از وبسایت مایکروسافت مراجعه کرده و با دنبال کردن دستورالعمل ویندوز 10 خود را به نسخه 1703 ارتقا دهید.

گفتنی است این آپدیت یک هفته‌ای هست که برای کاربران برنامه Insider مایکروسافت در دسترس بوده اما به‌تازگی نسهه نهایی آن منتشر شده است. به این ترتیب اگر حوصله صبر کردن برای دریافت آپدیت ویندوز را ندارید می‌توانید به‌صورت دستی آن را زودتر دریافت کنید. آپدیت Creators قابلیت‌هایی مثل نسخه سه‌بعدی اپلیکیشن Paint، حالت Game Mode برای افزایش کارایی سیستم در بازی‌ها و چندین قابلیت برای نزدیک کردن تجربه پلتفرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس را به همراه دارد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ali reza می‌گوید

    سلام-من وقتی میخوام این آپدیتو نصب کنم این ارور رو میده با Run as administrator هم اجرا کردم ولی با همینه :
    http://uupload.ir/files/4vpy_error-update.png

    اگه امکانش هست جوابو به ایمیلم ارسال کنید