آپدیت اندروید 7 برای نسخه دو سیم‌کارت گلکسی نوت 5 سامسونگ منتشر شد

ماه گذشته خبر آغاز عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای نسخه تک سیم‌کارت گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 منتشر شد و حالا سامسونگ مطابق معمول این آپدیت را برای نسخه محبوب دوسیمکارت گلکسی نوت 5 نیز عرضه کرده است.

2

با توجه به حواشی آتشین به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ این روزها گلکسی نوت 5 شاید محبوب‌ترین کهنه پرچمدار بازار تلفن همراه به حساب آورد. صرف نظر از اینکه نسخه دو سیم کارت این گوشی هوشمند محبوب‌تر از نسخه تک‌سیم‌کارت آن به حساب می‌آید و حالا عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای این نسخه، آن را محبوب‌تر نیز خواهد کرد.

Android 7 Nougat update Samsung Galaxy Note5 Duos

این آپدیت فعلاً برای گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت 5 با مدل نامبر SM-N9208 و با بیلدنامبر N9208XXU3CQC6 عرضه شده و علاوه بر اندروید 7 نوقا حاوی بسته امنیتی سامسونگ برای ماه مارس نیز است.

اگر گلکسی نوت 5 دوسیمکارت دارید و هنوز این آپدیت را دریافت نکردید، طبیعی است که برای عرضه جهانی و دریافت این آپدیت مدتی باید منتظر بمانید و البته پیش از آن تنظیمات بخش دریافت آپدیت در بخش تنظیمات گوشی را چک کنید اما بالاخره اعلان یا همان ناتیفیکیشن دریافت این آپدیت همین روزها به سراغ گوشی هوشمند شما نیز خواهد آمد.

Gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    با سلام ببخشید من گوشی نوت5 دو سیم دارم
    چند وقت پیش آپدیت کردم الان تحت هیچ شرایطی نمیتونم از خدمات اینترنت همراه ( چه همراه اول و یا ایرانسل ) استفاده کنم
    در گذشته بسیار عالی 4g+ داشتم الان بزور E بر روی خطوط دارم
    اگر میشه راهنمایی کنید
    متشکرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تنظیمات شبکه رو در بخش تنظیمات گوشی چک کنید
      معمولا بعد از آپدیت‌های بزرگ با یک بار ریست فکتوری برخی مشکلات حل میشه. البته مراقب اطلاعاتتون باشید