تماشا کنید: آزمون مقاومت جی 6 ال‌جی دربرابر خم شدن، خط و خش و شعله

ال‌جی جی 6 حالا از نظر ظاهری با ترکیبی از شیشه، فلز و صفحه‌نمایش بدون حاشیه نقصی ندارد اما مقاومت و استحکام این گوشی چگونه است؟

0

کانال یوتیوب JerryRigEverything مانند همیشه دست به‌کار شده تا جی 6 را از نظر مقاومت و استحکام مورد آزمایش قرار دهد.

همان‌طور که در ویدئو می‌بینید صفحه‌نمایش و پشت گوشی از جنس شیشه محافظ Gorilla Glass بوده و به این ترتیب در استفاده عادی و با تیغ معمولی دچار خط و خش نمی‌شود. یکی از مزایای طراحی این گوشی مسطح بودن تمامی اجزا حتی ماژول دوربین دوگانه است که زیبایی خاصی به جی 6 بخشیده است. قاب حاشیه دور گوشی و دکمه‌ها هم از فلز بوده و از آن‌جا که شیشه پشتی درون ساختار اسکلت گوشی قرار گرفته استحکام جی 6 از اکثر گوشی‌های رقیب بالاتر است و به هیچ عنوان خم نمی‌شود.

در آزمون شعله نیز پس از چند ثانیه پیکسل‌ها سیاه می‌شوند اما با دور کردن شعله این مشکل برطرف خواهد شد که نشان از صفحه نمایش IPS LCD می‌دهد. بدون شک جی 6 از نظر استحکام بسیار عالی عمل کرده است حتی با وجود این‌که حاشیه‌های صفحه‌نمایش آن بسیار باریک طراحی شده‌اند. به این ترتیب شاید جی 6 برخلاف V20 دارای استانداردهای نظامی MIL-STD نباشد اما مقاومت بسیار خوبی در استفاده روزانه خواهد داشت که نسبت به جی 5 پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.